Nijmeegse 4daagse, hoe trainen?

heeft iemand hier ooit megedaan aan deze 4daagse? ik zoek namelijk een goed trainingschema hiervoor maar kan niet echt een vinden. heeft iemand nog tips of ervaring hiermee?

Hey, ten eerste vind ik het heel tof dat je mee wilt doen.
Maar om je vraag te beantwoorden, ik heb zelf nooit meegedaan (wil ik nog wel een keer doen) maar ik heb wel jarenlang de airborne gelopen. Dit is natuurlijk veel minder hardcore dan de Nijmeegse vierdaagse maar het was toch een behoorlijk stuk lopen. Op de site van de vierdaagse zelf staat veel informatie over de voorbereiding en ook een trainingsschema: http://www.4daagse.nl/ima…verig/trainingsschema.pdf
De site van de vierdaagse is: www.4daagse.nl (en dan naar voorbereiding klikken)
Veel succes!

Mijn broer heeft een keer meegedaan. Hij ging met een paar vrienden. En dan 's avonds gewoon een stuk lopen en dan steeds verder. Maar hij sport op hoog niveau dus zoveel training had hij niet nodig. Succes ermee!

heeee.
ik heb er vorig jaar ook aan mee gedaan, samen met een vriendin.
wij gingen gewoon elk weekend wandelen, en dan steeds een paar kilometer verder. ook een andere tip is, als je bijv. de 30 km gaat lopen. train dan tot rond de 37, kilometer dan is de 4daagse minder zwaar!
heel veel succes!

Ik heb twee jaar geleden de 4x30km gelopen en dit jaar ben ik in training voor de 4x40 km. Ik ben begonnen met 20, toen 23, nu zit ik op 27. Ik ga straks verder met 30, dan 35 en 40. En in juni (geloof ik) doe ik 2x40, dus twee dagen achter elkaar.
(overigens staat op de site van de nijmeegse vierdaagse een schema (: )
veel succes!

knap dat jij het gaat lopen!
maar zie dit maar als een up