nightlights

Hello lovely!

Gisteravond ben ik op pad geweest om dit soort foto’s te maken, met behulp van een lange sluitertijd. Wat vinden jullie? Hebben jullie nog tips of ideeen? (:

edit: boeeh, de fotos zijn te groot om in het topic te plaatsen. Dit zijn de linkjes!
Imgur
Imgur

www.lilycatherine.wordpress.com

xx

Mooi contrast en een goede compositie! Als ik je andere foto’s bekijk ook een heel groot verschil qua niveau, vind de rest namelijk niet geweldig terwjl deze juist wel sterk zijn (:

Oh, ik vind ze allebei heel erg gaaf! Goed gedaan!

Mooie foto’s , mag ik vragen wat voor camera , lens en instellingen je hebt gebruikt ?

dankjulliewel! Ik heb sinds kort een Nikon D5100 met een 18 - 105mm VR lens. Ik had mijn camera op de S stand, en heb toen een beetje met de sluitertijd gespeeld. Ik geloof dat deze beide met een sluitertijd van 30 seconde zijn gemaakt. Een statief is dus wel van belang! (:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Fotografeer jij ook?

xx

Ja ik fotografeer zelf ook en dacht al dat de sluitertijd 30 sec was maar dacht misschien nog wel langer dus vandaar dat ik het even vroeg haha :stuck_out_tongue: ik ben van plan zelf ook zulke foto’s te gaan maken binnenkort en ook nog bij ons op de kermis volgende week . Hoop dat mijn foto’s ook zo mooi worden hahaha :stuck_out_tongue:

x

Wat leuk! Op een kermis wil ik ook nog wel een keertje fotograferen idd, ik ben benieuwd!