Niewe verhaal

ik ga een verhaal maken over jan en ina want ina is heel mooi en word model maar omdat ze te dik is wil jan haar niet en dan gaan ze trouwen en dan worden ze verlief

hee in yol loopt de straat over en kust ina jij bent echt dik zegt hij ina begint te huilen jan lacht en dan zegt hij je benn echt mooi en kust haar ina doet niet meer huil want nu is ze blij yol doet lief en jan doet knuffel en ina is nu blij yol slaat ina en jan schopt ina en ina huilt en yol en jan knuffel ina en dan slaat jan ina

veder?

Ik ga slim zijn en hier geen kutreactie op geven. Stop maarbeter gewoon :slightly_smiling_face:

Hahaha, dit meen je niet :’)
Fake ?

Hee jij bent die ene die vorige keer ook al zon slecht verhaal hier opzette ;o

Ik vind dat je verder moet gaan ! not

Is dit serieus?

fail

:crazy_face:

Wie is yol?

Het is niet echt een heel goed verhaal:
De spelling klopt niet
Er staan geen leestekens in
Het is echt een te voorspelbaar eind

Stop alsjeblieft.

jíj bent de domste, slechtste, idiootste ‘schrijver’ in de wereld zeg. kom op. het is iemand die mooi is en model, maar wel heel dik. en dan vind iemand haar lelijk en houdt hij niet van haar maar hij gaat wel met haar trouwen en daarna wordt hij pas verliefd…
en kom op LEESTEKENS HOREN OOK IN EEN TEKST! ga gewoon weg en doe iets anders dan schrijven want dat kan je niet!
en dit is niet kwetsend, THIS IS LIFE…

:")

Haha. Als je twaalf bent kan je toch wel leestekens zetten? xD

HAHAHAHAHAHA

Ik zeg al; ik ga een keer geen kut - maar heel erg ware - reactie zetten :slightly_smiling_face:

Haha, FAIL.

jullie dom gewoon ik schrijven omdat ik dat leuk vind ik zach ook al andere meisje die ook een goed verhaal had over justin bieber op zikle ik ga dat ook maar doen

Chrappich sech.

geweldig, het leest zo weg.
verder <<3!

:pensive: