Niewe kamer, leuk bed?

Hey, ik krijg een nieuwe kamer,
En alle ‘grote’ meubels/muren worden zwart/wit/grijs,
de vloer word een lichte houtkleur laminaat.
En de asseciores word een beetje met groen.
Nou zag ik net in de ikea het bed hieronder,
En vroeg me af, is dat niet een te kinderachtig bed voor een 14-jarige?,
Hier is die:

http://www.spotter.be/img/zook/Small/d/6/7/d6712524-cba3-4ca3-8c02-6da9e1c5d62e.jpg

Ik vind van niet ;o!

Ik heb ook zoiets, ik vind het wel “sjiek” of hoe je dat ook schrijft ?

Ik heb ook zoiets, ik vind het wel “sjiek” of hoe je dat ook schrijft ?

Oke, dus niet kinderachtig?,
Ik wil er dan allemaal leuke zwart/wit/grijs kussentjes erop doen,
En dan een paar heel drukke gekleurde ertussen…
En dan misschien een klamboe, maar denk dat dat het het wel een beetje kidnerachtig maakt?

Heeft half nederland niet dat bed? Totaal niet kinderachtig, en 14jaar ik bedoel, zo oud ben je dan toch ook niet, dat je perse een heel volwassen 2 persoonsbed ofso moet :wink: ik vind em mooi

Nee, ik ben 18 en ik heb hem ook. :’)

En als iemand het kinderachtig vindt, dan maakt het toch nog niets uit? Als jij het een mooi bed vind?
Je kan een bed zo kinderachtig maken als je wilt. Het ligt er ook aan hoe je hem aan kleed. En met zwart/wit/grijs is dat echt niet kinderachtig hoor.
En je bent 14, dus ik denk dat je smaak de komende misschien wel 10 jaar? Nog gigantisch gaat veranderen.
Dus moet je kijken of dit bed ook leuk is met andere kleuren kussens en dekbedden. Dat lijkt mij wel. Dus ik denk dat het wel een goede keus is :wink:

Oke, een met een klamboe?, en die kussentjes?

ik vind het echt een heel lief en romantisch idee!

nee die is echt heel erg leuk, ik heb er ook zo’ soort gehad. je kan hem ook gebruiken als bank overdag. een leuk dekbed en veel kussens erop dan is tie echt heel fijn!

Zo’n bed heb ik ook :3

Superleuk juist!

Thanx voor de reactie’s!,
Ik weet het nu zeker, ik neem hem!
Heeft iemand misschien nog een mening over de klamboe?

ik ben bijna 20 en ik heb hem ook :wink:
Als je bed opgemaakt is e.d. zie je heel weinig van die hartjes. bij mij staat hij in de hoek van m’n kamer.
En ik vind het een heerlijk bed en het zakt niet door. (Relatief goedkope metalen frames, zakken snel door in het midden, als je er me meerdere mensen op gaat zitten b.v.)

ik vind klamboe’s niet echt mooi maar dat is mijn mening.

hmm
het bed is niet kinderachtig hoor
ik ben 14 en heb een stomme hoogslaper met een bureau eronder
enne
ik zou geen klamboe nemen
het is best irritant omdat ie niet overal evenhoog is zegmaar
wel handig als je erg last hebt van muggen en insecten…

Haha, Ik had voorheen ook een hoogslaper (zilverkleurig) met een houten bureau plaat eronder…
Is vanmiddag net via amrktplaats opgehaald,
Slaap nu tijdelijk op een matrasje op de grond/opblaasbed/bank…

love , ik heb dus ook het zelfde bed , zelf heb ik gewoon witte muren en grijze oude vloer , staat echt zo lovely (l) maar oke lekker belangrijk ,haha

haha, vanuit dat bed typ ik nu dit berichtje! hij is super leuk (en ik ben 17)

kan wel leuk staan een witte klamboe