Nieuwschierige ouders, Hellup

mijn ouders controleren ALLES wat ik doe op internet
ook myn gespreksgeschiedenis op msn, met myn vriendje!
dat is toch prive?
ze hebben gespreksgeschiedenis uitzetten geblokkeerd en ik ehb bewijs dat ze mijn geschiedenis hebben gelezen, naarmate de dingen die ik typ aan te halen! we hebben hier vaak ruzie over, maar mijn ouders zeggen dat ze het recht hebben om te zien wat ik allemaal uitvreet!
Ja dat hebben ze idd, maar het is toch niet normaal?
ik heb toch geen webcamsex ofzoo :s?
ook kijken ze bij geschiedenis wat ik allemaal heb gedaan en ze pluizen elke site uit!
als ik het verwijder, weten ze het toch weer terug te halen
dan heb ik ook nog t probleem dat mn ouders vaak bluffen
bijv als ik zeg;’
JAAA MAAR OP EBUDDY ZIEN JULLIE LEKKER NIET WAT IK UITSPOOK, WANT DIE SLAAT NIKS OP!
en vaak lachen ze dan heeel echt en zeggen ze; dat denk jij
en dan begin ik te twijfelen omdat ze t zo gemeend zeggen!
maar je kan toch niet gespreksgs hebben op ebuddy?

advies? :3?

van alles je wachtwoord veranderen
en tegen je ouders zeggen dat jij ook nog een privéleven hebt

hmm oke raar
volgens mij vertrouwen je ouders je blijkbaar niet echt…
sorry ik heb geen tips… ;l

beschouw dit als een up

Ik zou tegen je ouders zeggen: ‘kijk maar rond, want ik heb toch niks te verbergen’.
Dat is toch ook zo?

Tsja, geen idee, ik mag alles wat ik wil uitvreten op het internet, omdat ze er vertrouwen in hebben.
Je kan toch als je msn opnieuw download het zo instellen dat ie het niet meer opslaat?
En ja, probeer met ze te praten, ik zou het anders ook niet weten…

Dat is gestoord, dat is allemaal privé. Kan je op je account op je comp een wachtwoord zetten? Of zal dat niet helpen?

Hmmm dat heb ik ook met me ouders gehad , zeer irritant

alleen ik kon de gespreksgeschidenis uitzetten , en schaamteloos me internet geschiedenis wissen … doe dat ook gewoon en als ze gaan zeiken ; het staat in de grondwet dat ieder mensen het recht heeft op privacie !

En probeer erover te praten met je ouders , gewoon rustig rond de tafel zitten enzo :expressionless:

Ik heb btw geen idee of er gespreksgs is bij ebuddy denk het niet , maar er zijn wel programma’s voor op de pc waarop je kan zien wat iemand allemaal getypte heb …

Ooh hahah, je bent niet de enige;
iets wat werkelijk waar echt helpt;
ga een periode hangt er vanaf hoe ernstig het is niet op internet!!!
en dan ga je maar bellen, of naar de bieb…? internet cafee… :pctik:
lekker voor ze xd :relieved:

of haal een soort internet grap uit
misschien gaat dat te ver xd hahahh. :smirk:

Hmm…
je kunt bewijzen dat je ouders jou wel
kunnen vertrouwen?
en dat ze jou anders niet goed genoeg kennen.

ze hebben een of ander vaag programma, waardoor ik niets meer kan veranderen enzo!
en dat vinden ze onzin -.-

Heb hetzelfde, weet hoe je je voelt.
Alleen ik heb nooit iets ergs ofzo gedaan.
Dus ik weet niet wrm ze het doen, echt kut :S

Jaah! idd! als je klaar bent met de pc roep je máammm/paaappp ik ben klaar kom maar controleren xd
of laat ze expres perongeluk dit lezen, dan zien ze hoe erg je tt vind

je kan ook je gespreksgeschiedenis met een w8woord beveiligen met msn plus. dan komt er niemand meer bij, wel grote kans dat je enorme ruzie krijgt

HOE DOE JE DAT :|?

ja dat sowieso
maar er zyn 3 programmas voor gespreksgesch,
en wij hebben die waar ze geen ww vragen!

toch bedankt :wink:

je instaleerd msnplus. dan ga je bovenin naar plus, naar voorkeuren, dan naar gesprekken, dan logboekbeveiliging, en hupla. invullen en niemand komt er meer bij. zelf niet met ander programma omdat hij het dan maar in 1 opent, kladblok geloof ik

Dat staat er niet bij mij en ik heb wle msn plus…?

als je geen gespreksgeschiedenis meer hebt, kunnen ze het nog achterhalen hoor, mijn vader kan ALLES terug kijken van wat ik heb gedaan, echt alles, elke letter die ik heb getypt of elke foto die ik bekeken heb. Maar gelukkig doet hij dat niet, maar ik weet niet of jou ouders dat ook hebben maar het kan dus alsnog…

waarschijnlijk heb je andere versie, ik zal eens kijken of ik kan vinden welke ik heb

versie 4.7