Nieuwjaarsoutfit

Hallo allemaal,
hebben jullie toevallig een ideetje wat ik allemaal op deze hoge taille glittershort kan dragen met nieuwjaar?(:
Dankje

http://lp2.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2015/5TS_0119_007R.jpg],width[3846],height[4497],x[706],y[181],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/main]

een simpel wit shirt en die dan in je broek doen

Cropped sweater, glitterhemdje met zo’n halterhals zegmaar en dan een leren jasje of iets erover, een blousje? Kan ook leuk zijn met een lang vest trouwens.
Qua schoenen zou ik er hakken of sneakers bij dragen, ligt een beetje aan de plek waar je heengaat.
Sieraden zou ik simpell houden, misschien een paar ringen ofzo!

Leuk shirt of blousje erop (feestelijk) en een leren jasje? En misschien ook leren hakjes ofzo? :3 This echt een leuk broekje :grinning: En natuurlijk een panty eronder! Anders is het een beetje koud…

Super leuke short! :slightly_smiling_face:
Ik zou 'm combineren met een simpel wit T-shirt en misschien daarover een zwart colbertje of leren jasje.
Je zou als accessoires een statement necklace met dezelfde kleur/soort glitters kunnen doen zodat het matcht :wink:
Een panty eronder en een paar schattige zwarte enkellaarsjes of een paar zwarte basic pumps and you are ready to party :upside_down_face:

Heeft het een andere kleur?

Sorry voor het late antwoord maar bedankt voor de tips :grinning: