wij hebben zelf nu een website gelanceerd waar je leuke kleding afgewerkt met rhinestones kunt bekijken of bestellen.
Verder hebben wij eigengemaakte sieraden waaronder de populaire pandora-style en leuke tassen/sleutelhangers.
Ook hebben wij nu een leuk assortiment opvallende piercings tegen bodemprijzen.
Wij willen graag uitbreiden in ons assortiment en tips voor de website…en vragen jullie hulp…wat kan er verbeterd of veranderd? hoe kunnen we nog meer mensen bereiken? welke produkten zouden het goed doen op onze website?
Ik raad aan om een hele nieuwe kleurstelling te gebruiken. Ik vind het erg rommelig overkomen. Bij de flash intro (waar ik sowieso niet van ben ) gebruik je de kleuren wit en roze, wat erg goed is want dit is erg overzichtelijk en modern, na de intro zie je deze kleuren niet meer terug komen, maar word er gebruik gemaakt van bruin, grijs en zwart… Ik zou dus de kleuren van de website lichter maken (net als de intro).
reclame.
Produkten, erg professioneel.
kleding met rhinestones,sieraden,piercings en accesoires
Accesoires, serieus? Leer schrijven als je een website wil aanmaken.
Het lettertype is ook lelijk ja.
Prachtig hoor.
Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan. Je mag natuurlijk wel positieve dingen over bepaalde zaken schrijven, maar niet één bepaald iets promoten, bijvoorbeeld een eigen site o.i.d.
Dus, eh.
slotje
flash intro zou ik verwijderen, die worden al jaren niet meer gebruikt omdat de gebruiker van het internet liever gelijk naar de website gaat.
Comic Sans zal ik vervangen door Verdana (sowieso maar één lettertype gebruiken, ipv meerdere, wat je nu hebt. Ook niet zoveel verschillende tekstkleuren).
Logo (en misschien het menu) zou ik in het midden van de pagina zetten ipv links.
In het menu óf alles met hoofdletter óf alles zonder hoofdletter. Dit is zo rommelig.
Dat make your life glitter en glamour ding past niet bij de stijl van de website en is afleidend van de content, dus die zou ik gewoon verwijderen.
Nog een tip: minimalistisch houden, dus alleen wat er écht op moet komen te staan.
De Lay-out is ontzettend onoverzichtelijk…
Dit. Ik heb echt een hekel aan die lettertype.
doe alsjeblieft dat lettertype anders, dit komt erg rommelig over. en de grootte mag ook wel kleiner…
De layout is echt heel erg amateuristisch…
Toen ik 12 was kon ik al betere websites maken, ik hoop maar dat jullie hier geen webdesigner voor hebben ingehuurd… x’)
Comic Sans MS is de grootste fout die je kan maken in de design wereld, Helvetica en Verdana zijn betere opties.
Vanwaar steeds die verschillende kleuren tekst op de pagina’s? Bij voorwaarden een afgrijselijke kleur roze, bij die top rood. Hou het op 1 kleur.
Reclame !
Serieus, kon je geen betere layout in elkaar steken?
Reclame