Nieuwe webshop.

Hoi allemaal! ik en mijn vriend hebben een webshop geopend, sinds kort, en ik vroeg me af wat jullie nou eigenlijk mooi vinden qua sieraden en piercings?
Er komt binnenkort nog meer op, maar nu staan er vooral lange kettingen op met o.a uiltjes, pauwenverenbedel, eiffeltoren enz. maar ook grote ringen en parelarmbanden.

Ik vroeg me ook af wat jullie van het uiterlijk vinden? ik wilde het niet te druk maken.

http://i55.tinypic.com/cnl80.jpg

dit is geen reclame! ik wil gewoon graag jullie mening horen! (:

link staat in onderschrift als je de webshop evt wil zien.

alvast bedankt!

Ik vind het een mooie site!
Ik vind de lettertype nietzo mooi, maar verder helemaal goed!:slight_smile:
x

Mooie site, inderdaad niet te druk. Qua sieraden houd ik meer van goud en ‘bling’ om het zomaar even te verwoorden maar vaak moet ik ook gewoon iets tegen komen waarbij ik denk: ‘‘Dat vind ik mooi, dat koop ik.’’

Ik heb echt een hekel aan goude sieraden, draag alleen zilver.
Ik vind het wel belangrijk dat de sieraden die je verkoopt van redelijke kwaliteit zijn, en dat er ook goed bij staat wat voor materiaal het is, en hoe groot het is enzo. Ik word er erg saggo van als ik ergens een ring heb gekocht waar maat 7 bij stond terwijl het een maat 6 is ofzo.

Ik vind het mooi, rustig. Maar het lettertype in het midden past er niet zo bij.

ke ander lettertype dus om mee te beginnen!
alvast bedankt voor de reacties!

@Bratpack, ja dat snap ik, vind ik zelf ook erg irritant.

Ik zou voor andere sieraden gaan, veel ervan herken ik van ebay die je daar voor nog geen 2 dollar koopt…

er zijn nog niet veel verschillende traguspiercingen, ik zoek al heel lang een hondenpootje maar nooit gevonden. ook zoek ik een traguspiercing met een R de beginletter van me vriend mischien kun jij iets voor me betekenen?

Ik zou overal een euro’tje af halen, om dat wat Plakbandhouder zegt. Als het goed loopt kan het altijd nog omhoog.

Ik vind het jammer dat de je de navelpiercings op het plaatje niet hebt.

leuke websitee!!

ik kan niet vinden wat de verzendkosten zijn en datwil ik altijd als eerste weten

Ik vind het mooi uitzien!
Alleen misschien nog een iets sierlijker lettertype, vooral in het menu zeg maar? Dat zou wel mooi bij een sieradensite passen…

ja ik heb nog een hoop zooi wat nog binnen moet komen haha.
maar dat zet ik pas echt op de site zodra ik het binnen heb.

ik wist serieus nog niet dat ze zulke sieraden ook op ebay verkopen, best vervelend eigenlijk, want dan moet ik weer helemaal op zoek naar eem amdere leverancier.

up

Je kunt ze op zich wel blijven verkopen toch? Heel veel mensen kopen liever niet op ebay. Leuke webshop trouwens :slightly_smiling_face:

OMG leuke siteee
ik ga zeker een keer wat kopen : D
kun je ook via ideal kopen? Dat zou handig zijn

oke dankjewel (:
Binnenkort kan je ook met iDeal betalen (:

ah dat is mooi :grinning:
suc6 nog met je webshop