Nieuwe vriendinnen ontmoeten

Hey girls! Ik heet Jaimey, 16 jaar en Surinaams en ik woon in Amsterdam! Ik zit met een issue, het is namelijk lekker zomer, iedereen gaat naar buiten en heeft 't leukk en dan zit ik hier thuis niks te doen omdat mijn “vrienden” geen zin hebben of werk voorop zetten😀dus zijn er meisjes rond de 15/16 jaar (Alleen in Amsterdam of in de buurt) die geïnteresseerd zijn om nieuwe mensen te ontmoeten en bv naar leuke hotspots te gaan, te chillen bv: Naar pretparken, zandtvoort, naar de stad en gezellig shoppen etc.! Laat het dan hier achter of hmu op snap! Sc: Jaimeyy_020

ik kom ook uit amsterdam, ben iets ouder! wel een leuk initiatief om zo vriendinnen te leren kennen. hoop op meer reacties hier!

Er zijn ook apps waarop je mensen kunt ontmoeten, maar ik zou wel uitkijken voor mensen die zich voordoen als meisjes maar stiekem een vieze man zijn. Op die apps heb je misschien wel geverifieerde accounts, waarbij je zeker weet dat de identiteit van accounts klopt. Ik hoop dat je mensen vindt met wie je plezier kunt maken!