nieuwe vriendenn

Ik wil supergraag wat meer outgoing worden zo’n type dat altijd vrolijk is en altijd lijkt te stralen, maar wat ik daarmee vooral wil bereiken is gewoon wat meer vrienden ik zit al de hele vakantie thuis omdat ik gwn maar drie vrienden heb om naartoe te gaan ofzo

iemand tips? :flushed:

Ga op een sport vereniging? ontmoet je snel nieuwe mensen! Al is dat nu niet zo handig omdat veel in de zomervakantie natuurlijk stil ligt.

Maar is maybe een tip voor na de zomer vakantie.

ja, maar het probleem is ook wel een beetje dat ik zo rustig ben… :hammer:

ja dan moet je wat minder rustig zijn.
Hoe doe je dat?
Eh ja gewoon meer praten, meer je best doen sociaal contact te maken
:’)

Wat zijn je interesses? Kan je op een vereniging/cursus die je leuk vindt, en ontmoet je mensen met dezelfde interesses.

En maak je maar geen zorgen over dat rustig zijn. Echte vrienden accepteren je zoals je bent. En er zijn genoeg mensen die ook rustig zijn. En er zijn ook mensen die het leuk vinden om veel te kletsen, en voor hen is het dan ook leuk dat je rustig bent. Jij hoeft dus helemaal niet te veranderen hoe je bent.

aw daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ik heb nu wel werk enzo maar daar werken alleen maar van die hele drukke mensen daar heb ik gewoon niks mee

Ga uit! Ik heb zoveel mensen ontmoet door uit te gaan haha. Met sommige spreek ik regelmatig af (hapje eten, terrasje of lekker uitgaan) en het is altijd super gezellig. Gewoon jezelf sociaal opstellen naar de mensen op je werk of waar je ook zit. Gewoon schijt hebben aan alles en iedereen, als je niet bezig bent wat mensen van je denken zul je ook merken dat je veel beter in je vel zit. :’)