Nieuwe vriend verwijderd mijn berichten

Sinds een week of 3 heb ik na bijna 3 jaar single zijn weer een leuke vriend.
We hebben het heel leuk samen en doen ook veel leuke dingen,
nu zit ik met een probleempje:
Hij zei dat het sinds 5 maanden uit is met zijn ex waar die 3,5 jaar iets mee had. Volgens mij is het ten eerste pas 2 maanden uit aan de berichten op hyves te zien.
Voordat ik iets met hem kreeg stonden er op zijn hyves krabbels van 2/3 jaar geleden op,
Nu stuurde ik hem een krabbeltje gewoon voor de leuk en gelijk was alles weg, zo ook met een tik die ik hem stuurde
Toen een vriendinnetje van mijn kleine zusje op een foto van hem reageerde met ben je niet de vriend van Vera (ik dus) verwijderde die ook gelijk dit berichtje.
Terwijl wel op foto’s nog reacties staan van zijn ex van 2 jaar terug…
Nu heb ik het er al over gehad met hem en hij zegt dat het niets te maken heeft met zijn ex.
Maar het blijft bij me rondspoken. er staat ook nog een foto van hem,zijn ex en nog 2 vrienden op zijn hyves.
Ik wil niet een zeur zijn en er weer over beginnen tegen hem maar ik kan het niet vergeten…

Ik zou er toch weer over beginnen, dat je het niet fijn vind, anders blijf je een knoop in je maag houden hierover.

dat is vreemd
waarom zou die het dan doen, als het niks met zijn ex te maken heeft

dat zou ik even gaan onderzoeken!
ik vind het namelijk niet helemaal kloppen …

Hm dat is best lastig. Het klinkt alleen wel alsof hij vreemd gaat of zo. Echt raar dat hij alles verwijderd, ik zou het juist super leuk vinden om krabbels te krijgen enzo. Misschien is hij nog gehecht aan zijn ex? Gaat hij nog met de’r om? Als hij nog heel erg met haar bezig was zou ik hem denk ik wel dumpen…

Eerlijk zijn… :slightly_smiling_face:

Ik zou hem ook aanspreken nog eens, en gewoon door zetten.
Het is toch van de gekke dat ie van z’n ex wel dingen bewaart, en van jou alles direct verwijdert? Lijkt wel of die niet wil laten zien (aan z’n ex?) of hij een nieuw vriendinnetje heeft.

Inderdaad, vind het ook best raar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b][message=6339528,noline]LiesONY schreef op 26 October 2010 @ Het is toch van de gekke dat ie van z’n ex wel dingen bewaart, en van jou alles direct verwijdert? Lijkt wel of die niet wil laten zien (aan z’n ex?) of hij een nieuw vriendinnetje heeft.[/quote]

Hij heeft wel 3,5 jaar gehad met haar…
misschien zit ze hem nog een beetje ‘‘dwars’’ praat er nog een keer met hem over. Zeg dat je het vervelend vindt en dat je desnoods een reden wilt hebben.