!Nieuwe verkoop met schoenen & kleding oa gladiator heels en kanten jurkje! :)!

Hee meiden!

Ik ben een tijdje hier niet echt actief geweest, maar ik heb toch weer wat spullen om te verkopen. Ook heb ik weer wat geld nodig, daarom ruil ik dus ook niet (tenzij je echt iets hebt waar ik al naar op zoek ben)! Verder staan er geen prijzen bij omdat ik daar heel slecht in ben, dus je mag gewoon bieden (natuurlijk wel een beetje redelijk).

Ik verzend met post NL en zoals iedereen ben ik niet aansprakelijk voor fouten, maar hier gaan we natuurlijk niet vanuit Ophalen mag ook altijd, ik woon in de kop van Overijssel. Oh, en ik sta in het betrouwbare verkoperstopic :wink:

Je kunt altijd een reactie achterlaten of me noten als je meer wilt weten of meer foto’s wil o.i.d.

Here we go! :upside_down_face:

Schoenen:

1. de crèmekleurige gladiator heels van de H&M, maat 39. heb ze helaas te klein gekocht :frowning_face: ze zijn ongedragen.

1. prachtige nieuwe enkellaarsjes met hak van La Strada, maat 40. ik vind ze supermooi maar ik voel me er toch te ongemakkelijk op waardoor ik ze nooit zal dragen. Ik was te laat met terugbrengen en dus verkoop ik ze. ze zijn dus nog niet gedragen en zitten nog in de doos. Ze waren niet goedkoop dus hier wil ik wel een redelijk bedrag voor terug. dus bieden maar! :wink:

1. gebloemde sleehakken, maat 39. ongedragen

1. Mooie zwarte ballerina’s van kant, maat 39. niet gedragen, mij helaas te klein.

Kleding:
5. Witte blouse van de H&M, maat 36.

1. Roze met bruine top van H&M, beetje los model. Maat 36

1. Witte top met zwarte print van Only. Maat S

1. Zwart jurkje met kant van Asos. Rug is helemaal van kant. Maat 38. Nog helemaal nieuw, kaartjes zitten er nog aan. Wil hier graag een redelijk bedrag voor terug.

1. Gebloemde cropped top van de H&M. Maat 34.

Nummer 5!!!
Wat is je richtprijs? Note me!

Whoeeew dat jurkje is mooi! :grinning: Succes met je verkoop

dat jurkje is geweldig :blush: Helaas te duur denk ik voor mij haha, succes!

@Loes Heb je genote!
@Flopzak @Femke Dankjulliewel! :slightly_smiling_face:

Aaah 8 is zo leuk ! Helaas heb ik maat 36 :frowning_face:

Succes met je verkoop !

1. is zooo leuk, moet echt nog zo’n bloesje hebben!
    Wat is je richtprijs?

Nummer 1! http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/zomerkleding-verlaagde-prijzen-new-lookprimarkzarabershkahmminnetonka-264769.msg271992307.html#msg271992307 Dit is mijn verkooptopic. Misschien zie je iets?

@Lisanne Je bent genote!

@Mare Ook note!

Ups

Omhoog!

hoeveel wil je voor jurkje 8? en welke maat boobies kunnen erin haha? note mex

Hoooiii, wat wil je voor je jurkje?:grinning: die met kant:D

@Anja Ik heb je genote

Wat vraag je voor nummer 2 en 4 inc. Verzenden met PostNL? :grinning:

Jammer dat je me niet even note… Had ze graag willen hebben maar dan ga ik wel kijken naar iets anders.

@Judith Sorry ik had helemaal over je reactie heen gekeken. Je hebt nu een note :wink:

omhoog!