Nieuwe UGGs te koop

Hallo allemaal!
Ik heb deze UGG’s twee maanden geleden online besteld voor €210,- maar ze zijn helaas wat aan de ruime kant (maat 37). Om deze reden heb ik de UGG’s vrijwel alleen binnenshuis gedragen en ze zien er nog super goed uit. Ik heb niet echt een richtprijs, maar stuur ajb een note als je serieus geïnteresseerd bent! :slightly_smiling_face:

De foto’s:
2 verschillende manieren om te dragen:

http://i49.tinypic.com/24kz0hs.jpg

het logo:

http://i50.tinypic.com/2v3q4ig.jpg

UGG detail op de knoop:

http://i47.tinypic.com/23u8k7o.jpg

up voor mezelf haha

hoe heet die soort? ik kan ze namelijk niet vinden op de uggsite onder ‘knit’…
ligt het aan mij of bestaan die helemaal niet? want ik kan ze op de officiele site dus niet vinden.
ik wil niet te snel mn conclusies trekken maar ze zien er niet echt écht uit. (naar mijn mening dan)

volgens mij cardy, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen :blush:

ik heb ze op zalando besteld, dus ze bestaan zeker haha

ze zijn van zalando, ik denk niet dat zij neppe uggs verkopen?

ik zie op zalando die van jou ook helemaal niet staan…
jij zegt cardy, die staan er wel op: http://www.zalando.nl/ugg-australia-classic-laarzen-zwart-ug1-fzw-0008-99.html
maar daarvan is de ‘voet’ ook gebreid…
en die is ook geen 210 euro.

(het logo op jouw schoen klopt volgens mij ook niet, die van mij is in ieder geval heel anders. en de stof van jouw schoen lijkt ook niet echt suede op die foto van dichtbij. maar ik kan het altijd mis hebben natuurlijk, ik weet ook niet alles)

ik heb ze voor 210 op zalando besteld, en ja er stond bij dat ze uit de collectie van 2009 waren

okee, dan zal ik het vast mis hebben! succes met je verkoop! :slightly_smiling_face:

klopt, het suède op de achterkant ziet er anders uit, maar op de voet is het wel duidelijk te zien en voelen dat het echt suède is :wink:

up

Wellicht kun je van de volgende dingen nog even een foto plaatsen? Om de echtheid te garanderen :wink:

• de zool
  • het label aan de binnenkant
  • je aankoopbon (factuur van Zalando)

\Up

Ik heb ze ook nog nooit gezien zonder dat de hele schoen gebreid is, ook ik heb mijn twijfels. Omdat het label/letters op de knopen ook niet helemaal goed op me overkomt.

Misschien kan je wat duidelijkere foto’s maken? Door de zool, de binnenkant, de label in de linker (!) schoen en je aankoopbewijs te fotograferen?

En zo je gelijk halen en ons overtuigen? want ik weet bijna zeker dat je hier mensen probeert te belazeren

[quote author=kuzzz link=topic=255004.msg13155004#msg13155004 date=1352119860]
Wellicht kun je van de volgende dingen nog even een foto plaatsen? Om de echtheid te garanderen :wink:

• de zool

het label klopt volgens mij echt niet hoor… 1 van de kenmerken van neppe uggs is dat het rechter’pootje’ van de U niet meer te zien is doordat de G er overheen valt. je hoort nog een heel dun streepje van het rechterpootje van de letter U te zien maar dat zie ik bij jou niet… en er zit normaal gesproken een soort ‘gedrukte print’ in het label, terwijl die van jou helemaal ‘glad’ is.

gelukkig ben ik niet de enige met mijn twijfels, haha. LaManzana heeft er volgens mij ook wel een hoop verstand van.

^ haha ja klopt. En die knopen die G is ook niet helemaal zoals het hoort geloof ik. Ze zien er ook wat ‘ingezakt’ uit op de plek waar dat echt niet hoort te zijn, achter bij de hak/hiel. En inderdaad het label wat jij zegt… die achtergrond en de letters, ze zijn ook wat vierkant. En hij zit wat hoog, plus hij zit niet netjes… hij is niet glad.

Maargoed, ik ga geen conclusies trekken aangezien ik zelf nooit ‘kritisch’ naar een Cardy/Knit paar heb gekeken, maar het komt niet echt heel echt op mij over. Zeker omdat de knit/cardy’s eigenlijk altijd volledig gebreid zijn, misschien dat ik dit model gemist heb maar ik ben er 90% van overtuigd zeker gezien het label.

Ik zou zeggen; geef toe of overtuig ons.

deze zijn nep, kijk maar hoe het label er is opgenaaid, plus die letters op het achterste plaatje zijn te dik + het label zit te hoog

op de officiële Ugg Australia site staat dit model ook niet!
Dus nogmaals, kun je foto’s maken van:

• de zool

aardige reacties allemaal zeg…