Nieuwe trend ???

Hoi, ik werk als weekend/vakantie hulp in een grote kleding winkel hier in Utrecht.
En wat mij en mijn collegatje op valt is dat wij sinds de winter steeds weer bepaalde kleding
stukken uit de dames collectie verkopen aan jongens, is dit een nieuwe trend of zo?
En als ik de jongens die het kopen omschrijven mag, zijn het gewoon de normale doorsnee jongen ,
geen extravagante types etc.
We hebben de laatste maanden ( stiekum ) wat bij gehouden welke kleding stukken uit de dames collectie wij aan de jongens verkopen :

Naketano:
linda iv
lange iv
darth long

Pepejeans:
gwen

G-star:
arc 3d suit
loose fit t-shirt
freja double round

Kortom de stoer uitziende dames kleding.
Is het jullie misschien ook opgevallen?
zo pauze voor bij thee op weer aan het werk!

:’) Ja want wij kunnen ook echt die namen aan bepaalde kledingstukken koppelen.

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik denk ook niet dat mensen het erg boeiend vinden wat jij veel verkoopt…

Misschien gedacht dat ze het voor iemand anders kopen? Of gewoon voor hun zelf. Ik koop ook zovaak wat bij de mannenafdeling

@ Nathalie, en jij vindt dit gek, zo uit je woorden opvattend?

Ik helemaal niet, kijk nou eens naar de kleding van mannen en jongens en vergelijk die eens met kleding die zij een jaar of 6 geleden droegen, wat is er veranderd voor hen???
Juist ja niets! De kleding ontwerpers voor vooral mannen kleding hebben een tunnel visie, steeds maar weer de zelfde thema’s en designs die terug komen zonder eens met wat nieuws te komen voor hen.
Daarom kan ik de mannen onder ons heel goed begrijpen dat zij daar erg flauw van zijn en eens bij de dames collectie’s komen buurten om te kijken of daar wat leuks en nieuws voor hun bij zit.