Nieuwe telefoon.

Hello.

Ik wil een nieuwe telefoon dus ben een beetje aan het rondkijken op internet. Maar aangezien er zoveel verschillende soorten zijn, vraag ik jullie om hulp.

Ik wil graag iets met een beetje snel internet, waar je op kunt whatsappen en wat spelletjes kunt doen zoals wordfeud, draw something enzo.

En voor welke provider zouden jullie gaan? Waarmee heb je het beste bereik en weinig problemen? (:

Hmm, ik dacht aan maximaal ¤35/¤40 per maand.

Ik heb de HTC Desire S, die voldoet aan je eisen en ik vind het een hele fijne telefoon, maar ja dat zal voor wel meer telefoons gelden :stuck_out_tongue:
Ik heb nu Hi (KPN) en had hiervoor T-mobile, met allebei tevreden! Maar dat ligt er wel een beetje aan waar je woont geloof ik.

Ik heb geen verstand van profiders enzo, dus daar kan ik niet zo goed mee helpen. :stuck_out_tongue:
Heb je een laag budget, of een hoog budget? En hetzelfde geld voor een abonnement :slightly_smiling_face:

http://www.gsmtopdeal.nl/
https://directsales.vodafone.nl/anwb?cmpid=kampioen-ds

bij een van deze twee ga ik het bestellen zodra ik een nieuw abonnement kan!

Oké even internetsites geplunderd :stuck_out_tongue:
Misschien kun je het beste kijken op www.phonehouse.nl?
Daar heb je een ruim assortiment en heel veel keuzes qua abonnementen. xd
Haha dat klonk heel professioneel, maar dat ben ik absoluut niet xd

Ik dacht inderdaad zelf ook aan de Samsung Galaxy S2, iPhone kan ik totaal niet mee overweg. Die heb ik wel gehad, maar verkocht. xD

Ik zou sws een android telefoon nemen, heb ik zelf ook namelijk en da’s best fijn! :slightly_smiling_face:
van providers weet ik niet zo veel, maar ik weet wel dat KPN & Vodafone goed zijn.
ik zou alleen sws geen simpel kiezen, die heeft mijn broertje en daar heeft hij nogal problemen mee.

de Samsung galaxy S is erg mooi & fijn, dat vind ik zeker n aanrader!

iPhone vind ik zelf de fijnste telefoon die er is, maar aangezien je die niet wilt zou ik een galaxy s2 nemen.

HTC wildfire S
heb ik momenteel en ben er erg tevreden over.

maarja zo te zien kun je wel wat meer uitgeven dus denk dat je ook eerder voor een wat duurder telefoontje zal gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien de nieuwe HTC One X?
Die wil ik zelf ook haha

Heb zelf de Samsung Galaxy S2 met een abbo bij Vodafone (normaal rond de 42 euro en de eerste zes maanden de helft). Ben blij met die telefoon.