nieuwe telefoon

Heeee…
Ik wil een nieuwe telefoon,
maar weet niet welke :wink:
Als jullie een nieuwe zouden kopen
welke wouden jullie dan?
xx

De iphone? Maar wel als ie een beetje goedkoper is (Hier in België kost hij nu 525 euro ofziets; waaaaaaaaaaay too much). En ik twijfel ook nog een beetje omdat het een ‘hype’ is en ik 'm niet meer wil als er al miljoenen mensen mee rondlopen.

Mijn vriend wil de samsung Touchwizz. Ik moet telkens lachen om die naam :'3

Ik heb nu 2 maanden de lg viewty die bevalt me goed.

Ik zou een Viewty of samsung soul halen & als je een erg hoog budget hebt die Iphone

Ik heb de LG Shine, is ook wel goed.

ik heb al een tijdje een iphone, hij is echt geweldig. alleen in nederland is hij beetje duur ik heb em uit amerika. maarja om daar nou helemaal naar toe te gaan is ook weer overdreven. samsung heeft ook veel leuke. daar had ik die van pink ribbon van. maar dat was tijdelijke actie geloof ik…

Ik heb de LGshine en ik vind hem echt heel nice (:
Hij is best wel zwaar(ligt dus fijn in je hand), en beschadigd niet snel.

Ik heb de LG Shine, maar LG sucks, batterijen zijn slecht, na 4 maanden viel mijne al uit, een lampje heeft het al begeven en 2 andere personen (1 met de LG Chocolat, ander met de Viewty) hebben er ook al problemen mee. Toen mijn moeder 2 weken geleden naar de telefoonzaak ging om een neiuwe telefoon uit te zoeken werd LG ook afgeraden want ze hadden zelfs een nieuw toestel binnengekregen die het meteen al niet deed.

Mn ma heeft de Samsung Soul bij Debitel (goedkoopste :stuck_out_tongue: ) gekocht, en héle mooie en goede telefoon!

mijn abo van de LG chocolate loopt nu ook bijna af (bij mij heeft die 2 jaar het gewoon heel goed gedaan!) en wil ook een nieuwe… ga deze namen eens even googlen thnx :slightly_smiling_face:

Ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe telefoon gekocht; de Samsung L600 :slightly_smiling_face:.

Ik ga de SE c902 nemen. Of als de levertijd van de iPhone niet zo lang is, neem ik die. (icm abo)

ik wil een sidekick, maar op marktplaats bieden er teveel en kan ik 300 euro gaan dokken voor zo’n mobieltje.
dacht het ook.

Ik heb mijn LG al sinds december, maar heb nog nooit problemen mee gehad terwijl ik heb toch al wel een paar keer heb laten vallen. Bij mijn oude Sony Ericsson had ik veel meer problemen. :stuck_out_tongue:

ik heb de LG shine… echt een hele handige, als je gewend bent aan dat scroll dingetje is het echt heel handig…

htc s730 zoooon fijne tel!

mijn ‘vriendje’ heeft die! ik heb de desing versie, de P530, armani telefoon :slightly_smiling_face: fijn ding alleen dat touchscreen is wennen in t begin, vooral smsen maar alles went

I- phone <3

-

-