Nieuwe telefoon

Hee!
Ik weet dat er best veel topics zijn over nieuwe telefoons, maar niet echt een recente en die ook een beetje mijn vraag beantwoordt.
Mijn telefoon is namelijk kapot gegaan (voor de 2e keer dit jaar) en ik mag nu een nieuwe uitzoeken om te vragen voor sinterklaas & ja, dat is volgende week al…
Ik weet echt niet welke telefoon ik wil, hij moet sowieso wel van goede kwaliteit zijn en niet dat hij alweer vet snel kapot is. Aan de ene kant wil ik gewoon een leuke simpele telefoon, met camera, makkelijk smsen bellen etc. maar een telefoon als de samsung star lijkt me ook wel leuk.
Oja! Ik heb een sim only van t-mobile & de telefoon mag niet duurder zijn dan 200 euro.

Dus, wie heeft er tips, leuke telefoons of aanbevelingen?!

De Star is rot. Volgens die mensen is die camera 3,2 megapixel of zo maar ik heb op mijn oude telefoon 3 mp en die is 100 keer beter. :stuck_out_tongue: En gewoon een slechte telefoon in general… Die widgets zijn heel irritant. xD Ik wil zelf de Samsung Corby Pro (met qwerty dus) als die uitkomt in Nederland. De gewone Corby is al veel beter dan de Star, en ongeveer net zo duur geloof ik. :slightly_smiling_face: En mooier. :stuck_out_tongue:

Oke haha, bedankt!
Ik heb ook al zitten kijken naar gewoon zo’n simpele nokia 6303 ofzo…
ik vind het zooo moeilijk, haha.

Ja ik wil ook de samsung corby pro, lijkt me echt een supertelefoon!

Jaaa ik moet er echt 1 met toetsenbord, lijkt me zo superfijn met smsen haha.
Jij enig idee wanneer die uitkomt behalve ‘voor eind dit jaar’? :stuck_out_tongue: Erg duidelijk zijn ze niet…

Ik heb een roze Samsung Star & ik vind hem geweldig!
(In tegenstelling tot wat de mensen hier zeggen…)
Je kunt echt alles instellen zoals jij het wilt & smsen gaat ook snel!
Eerst wel even wennen aan de touchscreen! :wink:
Succes!

hm dat is zo moeilijk haha, je hoort zoveel verschillende verhalen over die telefoon… iemand nog andere leuke telefoons?

up, ben zelf ook nog opzoek naar een nieuwe haha (:

ik heb samsung star qwerty (dus zo’n side slide phone) and i love it. maar hij doet wel af en toe vanalles terwijl hij in je zak zit. dat is wel minder…

Ik wil de samsung star kopen, maar de commentaren erover zijn zo verschillend :S hopelijk krijg ik er geen spijt van :stuck_out_tongue:

Samsung Star is simpel. Hij belt, hij smst. En hij is cute-ish.
Maar om eerlijk te zijn, voelt het toch meer aan als een “tussen” telefoon. Eentje die je ff snel koopt als je 1e telefoon kapot/gestolen is, en de telefoon die je EIGENLIJK wilt nog te duur is/nog niet uit is. Maargoed, ik gebruik 'm nu al bijna een halfjaar, NOG geen klachten ; )

Ik heb ook de samsung star, eerst is het touchscreen wel wennen, als je nog nooit een mobiel ermee hebt gehad. Maar smsen gaat snel met T9, en de widgets zijn juist wél fijn. Echt een leuke mobiel :]

Ik heb de samsung star ook. vind m een fijne telefoon. en dat terwijl ik niet overweg kan met andere touchscreen telefoons. ik vind alleen de camera een groot minpunt. maar verder istie super =) .

Neem de samsung allure, die is echt mooi, en hij kost precies 199 euro zag ik op zo’n site…

http://img412.imageshack.us/img412/448/samsungalluree.th.jpg

Ik had hem, maar hij was in het water gevallen dusjaa. :flushed: :flushed:

De kwaliteit foto’s hangt ook niet af van het aantal megapixels, maar van de lens. Het aantal megapixel bepaald hoe scherp je foto’s blijven als je ze vergroot (hoe meer megapixels, hoe scherper dus).

Ik heb geen idee van fijne goedkope telefoons, want ik heb toen ik de mijnes kocht naar abo, dus dan zijn de telefoons los sowieso al flink wat duurder. Maar Samsung Touch toestellen -ik heb zelf de Pixon 12, maar mijn vriendinnen hebben allemaal een andere Samsungs van de Touch familie- zijn over het algemeen erg fijn!

er is nu ook de samsung star qwerty

Samsung star!
Echt geweldig. <3

samsung allure s!

ik heb net deze nieuw,
is ook echt heel vet.
(:

http://gadgeteer.org.uk/wp-content/uploads/2009/09/lg_gw520.png

Nee ik weet niet. Las ergens dattie eind december uitkwam…
Weet jij hoe duur 'ie precies gaat worden, want dat kon ik ook nergens vinden eigenlijk.