Nieuwe telefoon...!

Hallo!
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Alleen ik ben zeg maar niet de beste in googelen dus vraag ik jullie om hulp! Het liefste wil ik een iPhone (omdat ik IOS fijn vind) alleen die zijn altijd zo duur. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een refurbished iPhone, alleen ik twijfel eraan of de sites betrouwbaar zijn…
Mijn eisen:

• Opslag moet rond de 64 GB of meer zijn
  • Goede (selfie)camera
  • Niet te duur
    De telefoon hoeft niet persé een iPhone te zijn, maar als iemand er een tegen komt voor een leuk prijsje, laat alsjeblieft weten!
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    xoxo

Hoi Tessa!

Als eerst wil ik even kwijt dat een iPhone altijd een goede keuze is als telefoon (dit zeg ik als trouwe iPhone-gebruiker, heb al 7 jaar niks anders).

Een vriendin van mij had laatst exact hetzelfde dilemma als jij! Ik heb haar toen geholpen. Wat betreft de betrouwbaarheid van de websites: Leapp is een bekende, betrouwbare website. Mijn vriendin heeft hier ook haar iPhone 5s vandaan, en is er heel tevreden over.
Pluspuntje: je krijgt er zelfs twee jaar garantie op!

Zij heeft deze iPhone echter wel in combinatie met een abonnement bij Simpel aangeschaft. Zij hebben namelijk een campagne: “iedereen een iPhone”. Hierbij krijg je een refurbished iPhone via Leapp + een Sim Only abonnement bij Simpel.
Hier het linkje daarvan: https://www.simpel.nl/promotion-page/iedereen-een-iphone

Ik ken meerdere mensen in mijn omgeving die via die aanbieding een refurbished iPhone hebben aangeschaft voor een mooi prijsje. Hopelijk jij ook!

xoxo

Leapp heeft ook winkels waarin je de refurbished iphones zelf kan bekijken geloof ik. Dat is iig sowieso een betrouwbare site.

Ahh superbedankt! Ik kende de abonnementen van simpel wel al ja, superhandig! Maar ik ga nu even de site googelen en wie weet :stuck_out_tongue:

Ik via beslist.nl een telefoon gekozen en daar ben ik nu heel blij mee. Je zou je ook kunnen vragen in een telefoonwinkel voor advies :slightly_smiling_face:

ook een goede! bedankt!

Ik ben zelf ook op zoek naar een iPhone. Ik had wel eerst een Samsung,maar ik denk dat iPhone toch wel wat beter is kwa opslagruimte + aantal megapixel etc. Nadeel is wel dat batterij sneller leeggaat dan bij Samsung,maar daar heb ik het voor over hehe :hammer:

Ik dacht aan een iPhone 6,modern maar toch niet de aller-allernieuwste want er gaan geruchten rond dat Apple de nieuwe telefoons expres veel trager maken pfff