Nieuwe telefoon!

Hey allemaal!
Ik weet niet echt onder welke topic ik dit moest plaatsen dus vandaar lifestyle.
Ik heb advies nodig. De telefoon die ik nu heb, heeft een paar problemen. Mijn telefoon heeft zwarte streepjes in het scherm en wilt soms niet opladen. Ik weet niet doe dit komt want ik heb mijn telefoon niet laten vallen. Hierom ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe telefoon. Online heb ik een telefoon van 700 euro gevonden. 700 euro is een flink bedrag en mijn moeder is dan ook niet akkoord gegaan met de aanschaf van deze nieuwe telefoon. Ik ben verder gaan zoeken en heb er eentje van 500 euro gevonden. Nogsteeds een flink bedrag maar ik heb genoeg geld om deze telefoon zelf aan te schaffen. Ik ben bang dat mijn moeder nogsteeds niet akkoord zou gaan met de aanschaf van een telefoon van 500 euro. Althans ik dit begrijp, wil ik jullie toch vragen of iemand tips heeft om mijn ouders op een andere gedachte te brengen? Ik kan begrijpen dat ik nu een beetje een verwende indruk overbreng maar ik wil even laten weten dat dit niet zo is! Ik werk zelf hard voor mijn geld en ik vind dat ik dan ook zelf mag bepalen waar ik dit aan uitgeef :wink:
Bedankt voor de tips alvast!
xx Selina

Er zijn ook heel veel goede telefoons rond de 300 euro. Denk aan LG, Huawei etc.
Op internet zijn veel reviews te vinden. Misschien kun je die lezen en daar specifieke argumenten uit halen waarom de telefoon die jij wilt hebben zo goed is.

Er zijn zat goedkopere smartphones. Snap heel goed dat je moeder niet akkoord gaat met €500 uitgeven aan een telefoon. Ondanks dat het jouw geld is en je er zelf voor werkt, probeert ze je er voor te behoeden geld onnodig uit te geven, heel logisch.

700 en 500 zijn idd echt zwaar hoge bedragen. Ik weet niet welke je nu in gedachten hebt en wat je eisen zijn, maar er zijn sowieso even goede telefoons te krijgen voor een lagere prijs. Ik zeg niet dat je zo denkt, maar een duurdere telefoon is niet perse beter. Ik zou echt niet zoveel geld uitgeven aan een telefoon.

Ik heb 2 maanden geleden de Galaxy S3 Neo gekocht, de nieuwere verbeterde/geupdate versie van de S3 met S4 dingen ook er in. Kost 196 euro op Belsimpel terwijl de S3 nog steeds 270 kost. Ik wil een telefoon die alles kan en heb ook zwaar lang rond gekeken. Een S4/S5 brengt bijna niks nieuws met zich mee en ze kosten alleen maar 100en euro’s meer omdat ze nieuwer zijn. Totaal niet waar je om vraagt dit, maar ik vind die bedragen van nieuwere telefoons zo achterlijk hoog voor wat je ervoor krijgt :’)

Heb je trouwens iemand in een telefoonwinkel naar je tel laten kijken? Misschien kennen zij het probleem.

Ik vind 200 euro al veel om uit te geven aan een telefoon, laat staan 500 of meer :astonished:
Dus ik snap je moeder wel dat ze er niet achter staat, er zijn genoeg goede goedkopere telefoons te vinden!

Ik heb de Samsung note 3 en die was 300. Prima telefoon waar je echt alles mee Kunt!

Waarom neem je niet gewoon zo’n maand abbo dat is meestal 30 tot 50 euro per maand ligt er aan wat je in je bundel neemt natuurlijk, zo kom je uiteindelijk nog eigenlijk wel aan die 700 euro maar is het verspreid van een periode van 1 tot 2 jaar. Misschien kan je dit zo aan je ouders vertellen?

Holy shit vind je het nou werkelijk raar dat je moeder niet wil dat je 500 voor een mobiel uitgeeft? Daar kan je bijna een laptop en een goedkopere mobiel voor kopen van 200 euro ofzo.

Je moeder mag je niet verbieden die telefoon te kopen omdat het een product is die bij je leeftijd past. Dat heb ik met economie geleerd althans.

Wat een onzin.
Tuurlijk mag je moeder je zoiets verbieden.

dat is best wel bullshit, als jij minderjarig bent mogen je ouders alles bepalen. Alles.

Sowieso mogen je ouders over het algemeen zulke dingen voor je bepalen wanneer je nog thuis woont. Hun huis, hun regels.

Ik zou gewoon gaan voor een iets goedkopere mobiel, een goede mobiel heb je al voor 200-300 euro max.

Ik zou echt nooit zoveel geld uitgeven aan een telefoon. Vind ik echt doodzonde.
Maargoed, er zijn inderdaad veel telefoons te vinden voor een redelijkere prijs.