Hoii
Na jaren volgehouden te hebben met mijn sms- en beltelefoon moet ik toch echt een nieuwe.
En ik wil heel graag een telefoon met internet.
Wat ik wil kunnen :
- twitteren
- sms
- bellen
- hyven
- msn
- hotmail
- foto’s/video’s maken
- muziek luisteren
Ik zat een beetje naar telefoons te zoeken, en wat er uit komt is of een blackberry, of een touchscreen met vrij groot scherm. Er zijn ook een aantal nokia’s met qwerty maar daar vallen de mogelijkheden bij tegen (wat je ook wel in de prijs ziet).
Maar, de blackberry trekt me eigenlijk nog niet zo (sorry voor alle blackberryfans, maar heb er een beetje hetzelfde gevoel over als bij uggs en birckenstocks, niet dat ik het niet leuk vind, maar als ik toch mag kiezen niet gelijk achter de rest aanlopen zegmaar) en touchscreen spreekt me ook niet aan, ik ben vrij onhandig en zie mezelf al klunzen met het scherm (en het kapot maken), typen gaat me niet makkelijk af op touchscreen.
Ook heb ik gekeken naar abonnementen, en daar volg ik weinig van, vaak is erg onduidelijk dat er voor internet en smsen nog extra kosten bij de prijs die genoemd staat komen en ook wil ik onbeperkt internet terwijl er bij veel een limiet staat.
Dus? Iemand een advies? Telefoon, provider, aanbieding, abonnement? Ik zie door de bomen het bos niet meer!