Nieuwe telefoon, welke? En welk abbonement?

Hoii
Na jaren volgehouden te hebben met mijn sms- en beltelefoon moet ik toch echt een nieuwe.
En ik wil heel graag een telefoon met internet.

Wat ik wil kunnen :

• twitteren
  • sms
  • bellen
  • hyven
  • facebook
  • msn
  • hotmail
  • foto’s/video’s maken
  • muziek luisteren

Ik zat een beetje naar telefoons te zoeken, en wat er uit komt is of een blackberry, of een touchscreen met vrij groot scherm. Er zijn ook een aantal nokia’s met qwerty maar daar vallen de mogelijkheden bij tegen (wat je ook wel in de prijs ziet).
Maar, de blackberry trekt me eigenlijk nog niet zo (sorry voor alle blackberryfans, maar heb er een beetje hetzelfde gevoel over als bij uggs en birckenstocks, niet dat ik het niet leuk vind, maar als ik toch mag kiezen niet gelijk achter de rest aanlopen zegmaar) en touchscreen spreekt me ook niet aan, ik ben vrij onhandig en zie mezelf al klunzen met het scherm (en het kapot maken), typen gaat me niet makkelijk af op touchscreen.

Ook heb ik gekeken naar abonnementen, en daar volg ik weinig van, vaak is erg onduidelijk dat er voor internet en smsen nog extra kosten bij de prijs die genoemd staat komen en ook wil ik onbeperkt internet terwijl er bij veel een limiet staat.

Dus? Iemand een advies? Telefoon, provider, aanbieding, abonnement? Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Nokia e71 of Nokia e72. :slightly_smiling_face:

oeps, met die / leek t net of die nokia e71e72 heette ;p

Ja is die fijn? Wat kun je ermee?

Samsung galaxy ace of s of mini

Oke, maar dat is wel touchscreen toch? Waarom raad je die aan?
Het liefst beetje uitleg enzo :angel:

zou een op dealdirect kijken daar zijn de abbo’s vrij goedkoop :wink: zou igg voor een galaxy gaan zijn wel erg fijn! :wink:

Alles wat hierboven staat, er zit ook kaart op dat je kaart kan lezen, woordenboek, navigatie,wifi, mms, alleen is t geen touch… weet niet of je dat wilt. :slightly_smiling_face: ik vind persoonlijk ook de nokia e-serie heel mooi. ik heb zelf de nokia e71 en hij is echt heel fijn, de toetsjes zijn zo fijn dat ze gewoon verslavend zijn (:

Ik heb zelf een samsung galaxy s, is wel met een touch screen, maar geloof me. Daar wen je aan! als je 'm op z’n kant houdt krijg je zoiezo een groter toetsenbordje wat makkelijker is op te typen.

Ik betaal wel 38 euro in de maand, hiervoor heb ik 210 belminuten en 1000 smsjes, en onbeperkt internet. ( als je geen 1000 smsjes pakt is 'ie al een tientje per maand goedkoper).
en als provider heb ik KPN

Met dat limiet geldt volgens mij als je veel via je telefoon download via internet (dus niet via de appmarket ofzo) volgens mij dan, correct me if I’m wrong!

hopelijk heb je hier wat aan!

owhja, en je kan er alles mee wat jij ermee wou kunnen.

samsubng galaxy gio

Oke ja bedankt! Ik heb wel echt brede vingers dus ik weet toch niet of het zo handig is, en alstie ergens tegen aanstoot ben ik bang voor barsten?
Maar is het niet zo dat KPN gratis berichten enzo ging beperken? Dus via internet?

Oke mooi! En waar zit jij met je provider/abbo? heb je onbeperkt internet?

Op Dealdirect en Superdeal zijn de abonnementen relatief best goedkoop!

Ja klopt, maar bijv bij superdeal is het allemaal een bep aantal mb internet, behalve bij de bb, daar staat: incl blackberry basisbundel
Iemand een idee wat dat zegt?
Ik volg gewoon niet, wanner ze nou hoeveel internet aanbieden.

ik zou in ieder geval niet voor tmobile gaan met abonnement, ik heb steeds geen bereik vooral als ik binnen ben -___-

samsungtelefoons heb ik trouwens slechte ervaring mee, gauw last van kuren ermee. ik raad je aan voor een wat duurder merk te gaan (apple, blackberry (natuurlijk niet die witte curve die schijnt ook snel kapot te gaan) htc is volgens mij ook goed?) dan betaal je misschien iets meer maar dan heb je er ook wat aan :wink:

wil je spelletjes enzo op je mobiel spelen? neem er dan een met touchscreen. wil je vooral twitteren, facebook ed? neem er dan een met knopjes/toetsenbord.

Oke, bedankt daar heb ik wat aan! Ik wil inderdaad vooral twitteren ed, dus dan kom ik toch meer in de richting van blackberry zeker…? Hmm moeilijk

www.studentmobiel.nl is soms ook wel goedkoop, moet je beetje goed zoeken! Verder vind ik de nokia e72 (met querty en alles wat jij zei) best chill hoor! M’n vriendin heeft die ook, bevalt erg goed!

Die heb ik en die is heel fijn!

Ik heb de Samsung Galaxy Ace, kan ik perfect mee twitteren, hyven, facebooken etc. Alles kun je ermee… ik heb het i-150 abbonnement met gratis internet voor 29,95 en ik kreeg de eerste 5 maanden gratis bij T-Mobile… dus ik hoef nix te betalen tot oktober. En over dat twitteren enzo; je kunt gewoon gratis apps halen in de Android Market. Ik heb touchscreen, maar typen is net zo gemakkelijk als op een HTC (die ik hiervoor had), je moet gewoon even oefenen. Mijn Galaxy Ace vind ik echt superfijn, echt een aanrader.