Nieuwe telefoon! (Nokia N97 Mini?)

Hey!

Aangezien mijn abo afloopt, mag ik nu eindelijk weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik heb al rondgekeken en zo en wilde voor de Nokia N97 mini gaan. Ten eerste wilde ik vragen of iemand hier ervaring mee heeft en welke kleur jullie zouden nemen:

http://mynokiablog.files.wordpress.com/2009/11/white-n97-mini.jpg

Alvast bedankt!

Ik heb de telefoon zelf niet, een vriendin wel en hij is fijn! Zij heeft alleen de niet-mini versie. In het wit, wat ik persoonlijk ook de mooiste kleur vind!

Ik vind hem echt geweldig.
Jammer dat die witte en die koperkleurige bijna nergens te vinden zijn.

Ooh jammer, wist ik niet! Ik neig zelf namelijk 't meeste naar die koperkleurige. Misschien dat ik hem dan wel op internet ga bestellen ofzo… als dat gaat lukken met 't abonnement dat ik wil haha. :stuck_out_tongue:

me broer heeft die ook in het zwart !! die mobiel is echt een aanrader, echt doen hoor !! je kunt er echt alles mee

wit is de mooiste :slightly_smiling_face:

Ik zou de witte nemen!

Ik heb er geen ervaring mee, maar die witte is wel erg nice!

Ik wil de gewone Nokia N97, maarja kheb er dus geen ervaring mee…
& ohjaa ik wil de witte xD

Ik zou als ik jou was niet de witte nemen, een vriendin van mij heeft die, en daar moet ze om het uur een doek overheen halen omdat die toetsen helemaal onderzitten, en dat omhoog-opzij dingetje bij de ‘‘grote’’ versie., wordt geel.

wauw, het is echt een supermooie mobiel =D
ik vind de koperkleurige of de witte het mooiste

m’n vriend heeft hem en die is er super blij mee en het schijnt een erg goede mobiel te zijn naar wat hij mij altijd verteld en laat zien.
ik vind de witte persoonlijk ook de mooiste kleur ervan!

Dankje voor de reacties! Ben blij dat er zoveel goede ervaringen mee zijn.
Ga toch maar even in de winkel kijken voor de witte, of die niet leuker is. :wink:

Ben alleen inderdaad wel bang dat ik hem snel vies heb of zoiets dus wordt nog even hard nadenken! x

Is die er ook in mini? Die wil ik! Vind de normale veel te groot…

ik heb een vraagje :slightly_smiling_face:
is de internet traag…? heeft iemand er ervaring mee ?
want ik wil deze telefoon ook, maar twijfel tussen iphone

x

Internet hangt van je provider af (neem dus nooit van t-mobile). Geweldige telefoon. (:

Ik hebhem! Het is opzich een fijne telefoon internet is ook redelijk snel, bij mij is ie snel maar bij een vriendin niet… Heel raar ligt aan je provider denk ik, maar de telefoon hant wel vaker vast & dn moet je hem steeds aan en uit zetten. In de winkel zeiden ze dat ik hem moest updaten, nouja gedaan nog steeds hetzelfde probleem opgestuurd, nog steeds hetzelfde probleem. Dus nu ben ik maar aan het sparen voor een andere telefoon aangezien ik nog een tijdje aan dit abbo vastzit.

En het is niet zo dat ik het alleen heb, een vriend van me heeft hetzelfde gehad met de nokia N97 Mini. Dus ik raad je een andere telefoon aan, al is het wel een fijn toestel als ie meewerkt.

hahaha welke provider raad je dan wel aan (A)

Een vriendin heeft 'm wel & zij is er tevreden over (:
Ik vind zelf de koperkleurige wel heel mooi!

Ik heb idd gelezen dat er sofwarefouten voorkomen bij de Nokia N97 mini. Heb een vriend die in een telefoonwinkel werkt en die zei ook dat als hij eerlijk was hij mensen die afraadde te nemen…