Nieuwe telefoon: iPhone of Samsung?

Hoi meiden,

Ik ben enorm aan het twijfelen voor mijn vervolgtoestel want mijn huidige toestel (Samsung Galaxy S Plus) functioneert niet goed meer:

• Mijn trilstand werkt niet meer (ik kan alleen maar de trilstand gebruiken gezien ik doof/slechthorend ben).
  • Mijn toetsenbord reageert onwijs traag als ik iets wil typen, soms doet ie het helemaal niet.
  • Mijn toestel valt soms ineens uit en start vanzelf weer op.
    etc.

Nu ben ik bang dat als ik weer een Samsung neem, dat ik dezelfde problemen tegen ga komen op den duur. Ik zit nu een beetje te kijken naar een iPhone, maar dat is weer zo’n dure telefoon en totaal anders dan de Android…

Wat raden jullie aan en waarom? Zeg niet alleen de merk, maar leg ook uit waarom je die toestel beter/fijner vindt zodat ik dat goed kan meenemen in mijn overweging. Alvast bedankt meiden.

Ik raad je de iPhone aan, want ik vind die mooier en het is fijner (eigen ervaring). Plus ik vind Apple beter dan Android, sorry. :") Ik heb trouwens niks tegen Android of Samsung want mijn moeder heeft zelf Android maar dit is gewoon mijn persoonlijke mening

iPhone! Echt ik zweer bij die telefoons, zoveel beter dan andere merken die ik ooit gehad heb. Loopt gewoon nooit vast en het is zo simpel dat zelfs mijn moeder er mee om kan gaan.

Samsung, nooit problemen met mijn S1 en nu S3. Die S1 is wel langzamer geworden, maar dat was ook 1 van de eerste smartphones en hij is al 3 jaar oud, die telefoons van nu zijn 10x beter.
M’n Galaxy S3 is echt super en die kan je nu al halen voor 350 euro nu de S4 uit is gekomen. Je hebt gewoon dezelfde kwaliteit (of betere) telefoon voor een stuk normalere prijs. Android vind ik ook 100x fijner dan ios. en ik vind de telefoon ook gewoon mooier en ik hou van een groot scherm. Hij is vrij groot, maar nog steeds makkelijk te bedienen met 1 hand en ik heb niet erg grote handen :’) En ze zijn sowieso minder breekbaar dan iPhones. Ik stap iig zelf nooit meer van Samsung af.

Er is een algemeen mobieltjes topic voor dit soort vragen :slightly_smiling_face:

Ik zeg iPhone!
Het toetsenbord werkt echt onwijs fijn. Ik merk dat als ik op een Samsung iets intyp het vaker mis gaat dan op een iPhone. En verder is de interface gewoon onwijs mooi! Simpel, makkelijk en gewoon een toptelefoon. :upside_down_face:

No offense maar dat komt gewoon omdat jij gewend bent aan de iPhone. :")

En verder ben ik het met je eens.

Dit mag wel in het algemene mobieltjestopic.