nieuwe style, nieuwe gaderobe.

ik vind zelf dat ik een te saaie stijl heb, dus ik probeer hem nog te ontwikkelen,
daarbij hoort ook een beetje een nieuwe gaderobe. maar ik heb bijna geen geld, iemand tips hoe je met weinig geld je kleren kan omtoveren?
xoxo

Mooie basics kopen die je met elkaar kunt combineren, dan heb je al een basisgarderobe bij elkaar. Als je dan veel leuke accesoires koopt zie je er toch elke keer anders uit en fleur je je outfit op.

basics inderdaad, dat ben je nooit zat. trends als bloemenrokjes en hoge taille broeken raken op een gegeven moment 9/10 toch wel uit, en dan zit je weer met kleding in je kast die je niet draagt.

goedkope accesorries kopen en mooi basics dan kun je van alles combineren:)

Goede basics inderdaad: een goede spijkerbroek, een zwart taille rokje, blazers in verschillende kleuren (ik zou beige, zwart en eventueel grijs doen) en wat leuke topjes. Ik zou niet meteen hele aparte jurkjes gaan kopen, die zijn natuurlijk wel heel erg leuk, maar je kunt ze niet heel vaak aan.

Oh, en nog een tip: winkels als Freemark (in den haag) en Primark (in rotterdam en luik) en h&m soms hebben hele goedkope leuke kleren, en goed zoeken in de uitverkoop is ook handig natuurlijk!

Ik zou alleen een paar key items kopen. Een paar dingen die dan helemaal bij die nieuwe stijl passen en die dan combineren met basics en leuke accesoires.

Een outfit hoeft niet heel uitbundig te zijn. Een spijkerbroek, wit t-shirt en zwart blazertje met een leuke ketting en schoenen kan al heel stijlvol zijn.

tanxx.<3

Saleshoppen!

En de term “in/uit” is poep, mensen die dat zeggen, fuck them, they dont know shit, draag wat je leuk vindt :slightly_smiling_face:

Je kunt ook zelf dingen maken, of lenen van je zus, moeder, tante of vriendin. En let er wel op als je goedkope dingen koopt, dat het van goede kwaliteit is en als je een beetje een eigen stijl wilt creeëren niet dingen kopen die iedereen koopt. Succes! (:

@ Augurkenlul -
Ik vind dat je gelijk hebt :wink:

Kijk goed naar mensen op straat, in tijdschriften, op internet naar allerlei verschillende stijlen en bedenk dan wat jij mooi vind. Bedenk wat je graag zou willen hebben en hoe je dit zou dragen en ga er dan naar op zoek. Dit werkt beter dan iets heel impulsief kopen als je het ziet, want dan ben je het sneller zat. En veel accessoires zijn ook altijd leuk, ringen, armbanden, daar kun je er altijd wel veel van hebben. Ook een lange ketting is leuk of een haarbandje of sjaaltje. En als je echt geen geld hebt kun je dingen lenen van je vriendinnen, zus, moeder enz. Succes

En hier ben ik het ook niet mee eens, hoezo kan je die jurkjes dan niet vaak aan?
Oke, als het een gala/cocktail jurk is snap ik het, maar verder kan alles :3

ja als je apartere kleding hebt die je wel heel leuk vind kun je het natuurlijk aan, als het maar voor de gelegenheid geschikt is (: (dus geen galajurk met boa naar school)

tanxxx

met 2e hands is natuurlijk ook niks mis, en vaak goedkoop :slightly_smiling_face:.

doebbelpost

en als je het een beetje anders combineert kan je zelfs gala of cocktailjurkjes aan naar school. ik heb bijvoorbeeld een zwart jurkje met een zwarte bloemprint, die tot mijn knie komt. die jurk heb ik een keer gekocht voor een feestje, maar soms trek ik 'm ook gewoon aan met een coltrui eroverheen en een dikke pantie eronder (in de winter dan.) en je kunt ook bijvoorbeeld een chic jurkje dragen met een casual blazer eroverheen. of (maar dan moet het wel een goed model ervoor zijn) als lang topje over een spijkerbroek. zelfs met chique kleding kan je een casual outfit maken.

ok, moraal van dit lange verhaal: combineer dingen gewoon eens anders. doe eens gek. trek een rokje eens een keer aan met gestreepte kniekousen ipv altijd dezelfde basic pantie. heb fantasie als je je aankleed. je hoeft dingen niet altijd maar op dezelfde manier te combineren.

jij vind je stijl nu saai. als je dat topje wat je altijd aan hebt op een spijkerbroek, eens draagt met een rokje en een paar hakken, of met een paar apparte kniekousen. door te combineren kun je al een andere stijl krijgen. dan hoef je niet meteen deze hele garderobe weg te gooien en een nieuwe aan te schaffen.

dankuuu