Nieuwe story ---> Walk away

http://i55.tinypic.com/2ev52yg.jpg

Melody is een meisje van veertien jaar en is enig kind. Haar leventje heeft nooit problemen gehad, totdat haar vader en moeder steeds vaker ruzie krijgen. Zo moet Melody het dag in dag uit verdragen hoe ze haar ouders tegen elkaar hoort uitvallen. Op een dag besluit Melody dat het genoeg is geweest, en loopt weg. Zo hoopt ze te bereiken dat haar moeder en vader sámen naar haar opzoek gaan, om zo hun band te verbeteren.

Likelike? Dit is de verhaallijn. Reactie if you like!

Lijkt me zo vet gaaf
Maar ik ben benieuwd wat ze onderweg meemaakt :slightly_smiling_face:

Lijkt me leuk.

Yess. nieuwe story van Teardrop! :smiling_face_with_three_hearts:

Lijkt me wel leuk, up. :"D

Leuk!

Leeeuk!

Klinkt leuk!

ben benieuwd :slightly_smiling_face:

http://i51.tinypic.com/255pc9s.jpg

1
Ik heb me als een klein, kwetsbaar balletje opgerold op mijn bed en luister naar de woedende stemmen van mijn ouders. Ze schreeuwen naar elkaar en ik hoor het ene na het andere scheldwoord voorbij vliegen. De tranen springen in mijn ogen. Waarom kunnen mijn ouders nou niet gewoon aardig tegen elkaar doen? ‘Denk nou eens een keer aan Melody! Met dat geschreeuw van je maak je haar bang, mens!’schreeuwt mijn vader naar mijn moeder.
‘Moet je jezelf nou eens horen! Jij kan niet eens een goede vader zijn! Je werkt altijd en je laat haar gewoon kei hard vallen!’schreeuwt mijn moeder terug. Laat mij erbuiten, denk ik. Ik ga geen kanten kiezen. Laat mij erbuiten! Ik heb zin om het naar beneden te schreeuwen en sta op. Maar net op dat moment hoor ik een klap. ‘Philip!’schreeuwt mijn moeder. ‘Hoe durf je mij te slaan!’ Ik weet wat er nu gaat gebeuren. Mijn moeder rent naar de kast van mijn vaders wijnglazen verzameling – Ja, ik vind het ook een rare verzameling -, trekt de glazen deuren open, pakt er een glas uit en gooit die naar zijn hoofd. Dit tafereeltje speelt zich een paar keer per week af. En inderdaad, ik hoor de klap van glas dat tegen de muur uit elkaar springt. Soms hoor je die klap niet, wat wil zeggen dat dat glas het hoofd van mijn vader heeft geraakt. ‘Wat krijgen we…’reageert mijn vader, net alsof dit nieuw voor hem is. ‘Ik ben weg!’schreeuwt hij dan. Ik hoor zijn woedende voetstappen naar de deur, voel de trilling als hij de deur met een enorme klap achter zich dichtgooit en hoor hoe hij de auto start en er vandoor gaat. Elke dag is hij weer terug gekomen, maar ik ben bang dat hij een keer niet terugkomt. Ik sta op, kijk uit het raam en zie hoe de grote BMW van mijn vader langzaam onzichtbaar word.

Woow vet goed!
Je moet er écht wat mee gaan doen meid! Je schrijft super super súpergoed!

I like your story

ga door

http://i55.tinypic.com/244ti6c.jpg

Zoals gewoonlijk staat mijn moeder een half uurtje later voor de deur. ‘Kunnen we even praten, schatje?’ Ik zucht, zet mijn kussen rechtop en druk mezelf omhoog. Ze neemt plaats op de rand van mijn bed en kijkt me doordringend aan. ‘Papa is af en toe…’
‘Het is niet alleen papa.’onderbreek ik haar acuut. Ze zucht en probeert een goede houding te vinden. ‘Nee, het is niet alleen papa. Maar hij…’
‘Ik wil slapen.’
‘Schatje, wees nou niet boos op papa en mij. Ouders hebben soms wel eens een onenigheidje.’ Ik erger me kapot aan haar puppy gezichtje.
‘Houd toch op. Dan is het zeker ook normaal dat je met glazen naar iemands kop gaat gooien?’zeg ik kwaad. ‘En nu mijn kamer uit. Ik wil slapen en moet morgen weer vroeg opstaan.’
‘Het is nog maar half 9, lieverd.’
‘Dat maakt me niet uit. Ik heb geen zin om met jou ‘’gezellig’’ op de bank te zitten.’ Ik leg een nadrukkelijk sarcasme op het woord gezellig. Mijn moeder zucht en staat op. Ik voel dat ze nog naar me kijkt, maar ik draai haar rug naar me toe. Als ik het vertrouwelijke geluid hoor van mijn kamerdeur die krakend dichtgaat, durf ik me weer op mijn rug te draaien. Ik staar naar het plafond. En dit speelt zich telkens opnieuw af. Elke avond. Elke dag. Ik knipper mijn tranen weg. Dit gaat zo niet langer. Echt niet.

Wow , verder please ? x

Vet mooi! Snel verder, echt goed!

Is het verdacht dat je altijd van die ‘depressieve’ verhalen schrijft? :flushed:

Echt heel mooi :flushed:
Snel verder!

Dubbelpost :l

Ghehehe, just love it! <3
Nee, ik ben niet zo depressief hoor, dat niet!

supergoed geschreven!
snel verdergaan :grinning: