Nieuwe stijl, HELP!

Ik wil een soort nieuwe stijl. Ik weet wel al wat hoor. Een soort steetstyle achtig iets, met dan veel felle kleuren. Maar ik weet niet in welke winkels je dat soort dingen kunt kopen… Weten jullie dat, en ideeën die je met je haar kunt doen? Hebben jullie ook foto’s?
Ja, dit komt vast heel achterlijk over, maar niemand die ik ken kleed zichzelf ‘anders’ dus daar kan ik het niet aan vragen.
hebben jullie ook online winkels?

[i]ik vind gewoon dat je moet dragen wat je leuk vind , en niet omdat je het bij andere leuk vind staan ofzo dat je dat ook moet gaan doen.
wat je kunt doen is gewoon een dagje naar amsterdam of rotterdam ofzo gaan en dan kun je gewoon uitzoeken in allerlei winkels wat je leuk vind zo kom je vanzelf bij de stijl die je wilt hebben =) succes!

xliefs.[/i]

Bij de Claires zag ik laatst nogal veel velle kleuren accesoires dingen . xD
Dat is ook wel leuk . :slightly_smiling_face:
Maar cherryloverx heeft ook wel gelijk hoor, ga gewoon lekker een dagje shoppen, dan kom je er zelf ook wel achter . :grinning:

dit heb ik ook nodig! Hebben jullie ook online winkels?
xxx

Ja, maar ik bedoel dat je bv bij de only wel leuke kleding hebt maar niet echt wat ik zoek dus ik wou meer vragen of jullie winkels wisten waar je dat wel hebt.

het komt op een of andere manier wel een beetje fake over, want als het goed is koop je vanzelf meer items uit eenzelfde stijl. maar anders begin je bij de basics, en daaruit kan je verder ‘sparen’ voor items in jouw stijl?

Freshcotton.com
heeft wel dingen met felle kleuren.

De nieuwe trend the 80’s!!

check http://kaniladies.blogspot.com/search/label/fashion voor foto´s!!

Super cool!

Aan doen wat jezelf leuk vind.