Nieuwe Steiltang.

Hey meiden.

Omdat mijn oude steiltang zijn beste dagen wel gehad heeft ben ik van plan een nieuwe te gaan kopen. Maar er zijn er zo veel dat ik niet zo goed meer weet welke ik nu het beste kan kopen. Ik steil mijn haren bijna iedere ochtend, dus hij moet wel echt goed zijn!
Welke steiltangen gebruiken jullie? En wat kunnen jullie me aanraden?
Ik heb zo’n 50-70 euro te besteden.
Alvast bedankt meiden!

xx

Ik heb een steiltang van Princess, hij kostte 10 euro. En hij werkt prima. :’)

wet2straight van remington, je haar wordt suupersteil en blijft het ook echt heel de dag, ook als je een stuk hebt gefietst enzo. Kan op droog en nat haar en mn haar gaat er niet dood van. Is 50 euro ong.

Klinkt als een goede, bedankt voor de tip!! :grinning:

Ga naar de bcc, mediamarkt andere electronica zaken en dan kan je zelf even kijken welke erzijn schrijf ze op en kijk op internet wat mensen erover zeggen gewoon op google.

Ik heb er een van de kappergroothandel, werkt perfect, zeker met mijn dikke, krulllende (lastig te steilen :stuck_out_tongue:) haar. Maar die zit wel rond de 79 euro, boven je budget dus

ik heb zelf een GAMA stijltang, echt superfijn!
hij is rond de 60 euro, en sommige vinden hem nog beter dan de CHI die 100-200 euro kost :open_mouth:

ik heb best veel krullen en het blijft ehct heel mooi stijl, zeker in combinatie met biosilk therapy

xx

die heb ik ook, en zoals beverr zegt; mijn haar gaat er ook veel minder dood van.

Bedankt voor alle tips meiden! Ik denk dat ik voor de wet2straight ga! Ik heb 'm opgezocht op internet, en hij lijkt me inderdaad erg fijn!

nou uh een van de action van 8 euro :slightly_smiling_face: doet het al twee jaar bij mij.

eerst had er 1 van babyliss xD Werkte prima :wink:

http://www.prijsdalers.nl/ttimages/ttnlproducten/1816-530/1000/productafbeeldingen_kijkshop_zoom_ks120023z_babyliss_straightener_st25cre.gif

En nu heb ik deze van brAun bij kruidvat gehaald doet het geweldig :grinning:

http://img.2dehands.be/f/normal/77898636_3-stijltang-braun-nieuw.jpg

Mijne is ook van GAMA, echt een hele fijne stijltang voor krullend haar!

Anders kijk je op de kijkshop site :slightly_smiling_face:
Daar hebben ze er volgens mij ook een heleboel.