Nieuwe sport.

Hoi!

Ik ben 16 jaar en nu wil ik graag een nieuwe sport gaan doen. Vinden jullie dat dit nog gewoon kan, of zijn er sporten waar je echt niet laat mee moet beginnen?
x

Wat voor sport wil je gaan doen?
volgens mij ligt het een beetje aan de vereniging maar natuurlijk is het nooit te laat om een andere sport te gaan doen.

Ik wil gaan basketballen =)

aah daar kan je altijd nog mee beginnen, makkelijk! :slightly_smiling_face:
dat is sowieso een sport die volgens mij elk jaar wel nieuwe leden krijgt, en een sport die veel meisjes niet al vanaf hun vierde ofzo doen.

roeien of lacrosse

basketballll! nooit te oud voor:)

O, ik wil ook weer gaan sporten ben een tijdje lekker lui geweest =$
Word nu wel weer tijd, maar ik heb het gevoel dat de mensen in zo’n team daar niet echt op zitten te wachten ofzo??

Achja zij zijn ook ergens begonnen. In het begin train je meestal eerst en als je dan goed genoeg bent, ga je pas wedstrijden spelen. =)

Ik zit ook op basketbal (:
maar er komen nog steeds mensen van 20 bij ons op de vereniging dus ik vind dat niet te oud hoor =]
hele leuke sport !

je kan ook altijd gaan kickboxen, das ook supergoed voor je! En daarvoor ben je zeker niet te oud.

handbal :slightly_smiling_face: !!

ik zou op korfbal gaan ^^

Zumba is heel leuk!!

Ik zeg korfbal, maar ik ben een groot korfbalfan en zelf ook behoorlijk fanatiek. Je bent nooit te oud voor een sport, als je wil gaan basketballen, lekker doen! Je bent eigenlijk net te oud om echt talent te ontwikkelen en goed te worden. Meestal doen de mensen die erg goed zijn, hun sport al van jongs af aan :slightly_smiling_face:
Als je wil basketballen, lekker doen!
(Kies een vereniging waar lekker veel wedstrijden zijn, kun je er wonen op zaterdag! Ik vind dat heerlijk, ik kijk altijd alles en rond half 11 kom ik eens naar huis, haha)

Als je er talent voor hebt kan je altijd nog heel goed worden toch?
En als leuke sport gewoon voor één keer in de week,
ehm roeien lijkt mij wel leuk altijd, wel zwaar…
ik zit zelf ook op badminton, is ook erg leuk om in het weekend competitie te doen enzo!
maar ik ben wel 3 jaar jonger dan jij dus ik weet niet wat jij wil ;p

Zumba of volleyball (:

roeien! superleuk maar is wel zwaar