Nieuwe shorts, niks om bij aan te trekken!

Ik vind dat tie te strak zit.

Dat vind ik ook.
Maar dat neemt niet weg dat ik 'm super leuk vind. Ik zou alleen voor een maatje groten zijn gegaan…

OT; Ik zou ook iets gestreepts er op doen. Met gouden sieraden…
Okee, best wel nutteloze toevoeging…

Gestreept shirtje met gouden sieraden ( komt mooi terug met die knoopjes)
soort marine stijl dus :relieved:

Blazertje, te groot wit shirtje, ketting, mooie hakken
:grinning:

Blazertje, te groot wit shirtje, ketting, mooie hakken
:grinning:

Hoe duur was ie?

Hmm, ik zou er geen blazertje bij doen (niet zwart of blauw iig) want dan vind ik het iets té worden omdat de shorts ook al donkerblauw zijn van een stof die op de stof van een blazer lijkt. Ik zou 'm simpel combineren met een lichte top, mooie bruine hakken en bruin/gouden accessoires. En eventueel nog een cardigan erover. (:

ik vind hem echt heel gaaf!
en ik vind hem niet te groot,
als je hem groter doet gaat hij denk ik ‘slobberen’
en ik denk niet dat dat mooi staat bij dit broekje
maar qua combineren hetzelfde als al is gezegd!

Ja groter zat ie heel raar denk ik. Je kan niet liplezen hoor haha, daar let ik wel op!

Oh en hij was 16,95 :slightly_smiling_face:

Oeeeei die zit best wel te strak bij je.

die is super leuuk!!!
wit met marine gestreepte singlet (h&m!) en houten sieraden??
Of gewoon witte singlet?

Wat heeft het er mee te maken dat je bijna niets donkerblauws hebt? Gestreept oversized shirtje erin en laten overblousen, hakken, gouden sieraden, hakken. Eventueel vestje.

if i were you, zou ik er idd een gestreept singletje bovendoen, dat is denk ik het leukste!

ps; i like it!

ooe, ik heb hem in het zwart, vandaag aan. Ik draag hem met een wit-zwart gestreept shirtje of een wit topje. Rood ofzo is misschien ook leuk maar ik zou het wel simpel houden.

Hoort ie zo strak te zitten?

Hij had iets groter gemogen, maar dat terzijde.

Met een wit pofmouw shirtje, een beetje een vlotte lange parel ketting, en een korte blazer (met eventurrel van die donkerblauwe omslagmouwen of driekwartmouwen) denk ik dat hij heel leuk staat.

Ik vind 't echt leuke shorts o: Vooral omdat het zo Mickey Mouse look-a-like is haha. Maar een gestreepte singlet erboven is waarschijnlijk idd het leukst.