Nieuwe schooltas !!

Iemand nog ideeën voor een nieuwe schooltas ??
De mijne is dus een beetje dood gegaan,
en ik kan nooit zelf kiezen tussen die dingen ; )
Ohjahh, nog een link erby zou ook wel leuk zijn xd

xx

a

Ik wil ook een nieuwe handtas:D
Je kan op vakantie ook kijken.
Daar zijn ze (meestal) goedkoper.
Succes!

Ik heb er zelf een van converse, passen precies de boeken in voor ma t/m do, en voor vrijdag heb ik heel weinig boeken dus dan heb ik een kleinere tas v/d primark…

Ik heb een eastpak gekocht op marktplaats omdat ze daar nog oude modellen hebben die niet iedereen heeft. Misschien kun je daar kijken?

ik zou een eastpak kopen, die zijn heel goed (heb ik gehoord). mijn rugzak is ook gesneuveld, dus heb vanochtend een eastpak met sterretjes gekocht.

Ik heb gewoon een invito-tas.

Ik heb een Converse, het is alleen mijn tweede,
want als je ze vaak gebruikt (zoals ik dus),
gaan ze snel stuk. (slijtage-plekken, enz.)

gewoon een eastpak, bijna iedereen loopt daar ook mee rond op school. het is gewoon een mooi model en het hangt lekker op je schouders, niet zo’n flutding (:

Ik heb een converse, en allemaal van die leren tassen van Pieces en H&M. Invito heeft ook hele leuke.

ik heb ook een invito tas :slightly_smiling_face:… maar toen ik in de eerste? zat gebruikte ik ook altijd een eastpak.

een eastpak of kipling… i know kipling ziet er niet heel ‘‘fashionable’’ uit… maar ze zijn heel sterk. en ook nog genoeg ruimte om creaties van typex op te kalken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eastpak of Dakine :slightly_smiling_face: