Nieuwe schoolspullen!!

Heey iedereen,
Hebben jullie al nieuwe schoolspullen gekocht ?
Zo ja, waar & wat?
Ik zoek nog een leuke etui,graag een ruime…
Heeft iemand een leuk op I-net gezien ??
xOxO

agenda van de hema
etui, van de kruidvat het is eigelijk een soort van toilet tasje maar het lijkt op etui hij is wel standaart zwart leer achtig maar leuk

verdar ga ik schriften en kaftpapier kopen in de bruna

Nee nog niks.
Etuit gebruik ik toch niet echt, kaftpapier doe ik dit jaar niet meer aan, mappen heb ik zat en schriften haal ik bij de action =).

Oh en een agenda. Die haal ik bij de V&D.

Schriften haal ik bij de action, agenda bij v&d en kaftpapier heb ik nog zat. Etui heb ik ook nog, van v&d.

Moet ik nog kopen :blush: Agenda bij de V&D , Schriften/schrijfblokken & kaftpapier action, etui weet ik nog niet…

agenda bij de hema, schriften action en kaftpapier meestal v&d
maar heb nog niks

Als je een ruime etui wil, moet je die van Fatboy nemen. Een vriendin heeft die ook en die is echt huge! Deze dus:

http://www.nonplusultra.nl/productafbeeldingen/groot/12973/cadeau-fatboy-fatboy-eetwie.jpg

Hier lijkt ie niet zo heel groot, maar hij is wel 2x zo groot als een normale etui xd

@2MORROW: die heb ik ook xd, maar dan in het zwart.
als je een gigantische etui wil, neem dan deze!
ik had em niet zelf gekocht, ik kreeg em toen we voor school een rondleiding hadden in die fabriek (:, maar ik weet niet of ik em zelf zou uitkiezen, hij is zo groot…

verder heb ik nog geen schoolspullen… agenda van de hema, nog stapels schirften van afgelopen jaren, en ik ga denk ik met effen papier kaften, en dan met tape op de hoeken (:

Etui heb ik al, agenda haal ik bij de action denk ik, of anders kruidvat of hema ofzo, ik zie nog wel. Kaftpapier haal ik bij de kruidvat denk ik. Schriften heb ik nog liggen en sowieso niet nodig, alleen WI schrift denk ik, maar die haal ik bij de action. Een map moet ik dan alleen nog zien te vinden, haha

haha ik koop dat altijd zo snel mogelijk, vind ik leuk :’)

heb blond agenda, hele leuke wiskunde schriften van de hema (felgroen, hartjes en ankertje) en een roze met wit gestipte etui van de hema. de rest moet ik nog kopen.

Achjoh, dit jaar ga ik niks halen. Te lui :’) Behalve een agenda natuurlijk, zonder overleef ik het jaar niet!

agenda van de hema, rekbare kaften van internet in zebra print, schriften/etui/pennen/etc action , map gebruik ik niet. :slightly_smiling_face:

Dat is wel het laatste waar ik nu aan wil denken…

moet nog kopen , en waarscheinlijk ga ik dat doen bij V&D , :wink:

dude, ik heb nog niet eens vakantie -.-
Verder heb ik alles nog, ik koop alleen even een nieuwe agenda ofzeu.

Indd. Ik moet nog 2 a 3 weken ofzo.
Dus erg vroeg om aan de schoolspullen te beginnen.
Maar ik ga denk ik voor elk vak een andere kleur kaft.
En ik ga van die grote collegeblokken kopen, zodat ik lekker een groot schrift hebt ipv 1 schrift heb voor elk vak (Die raak ik namelijk altijd kwijt)

En ik gebruik een l’oreal make-up tasje voor mijn spullen. (Past alles in en ik heb al 4 make up tasjes)

Nu nog alleen de basis spullen zoals potloden en nog een mooie tas! Maar die haal ik in New York

Ik ga waarschijnlijk een agenda van de Hema of Action halen.
En schriften ook van action, wel a4-formaat, want kleintjes vind ik irritant.
En ehm etui enzo? Geen idee!

Ik zweer bij de Hema agenda met zo’n ringband.
Ook de collegeblokken zijn erg fijn, lekker dik papier.

Oke de vakantie is amper begonnen hahah. Ik heb nog niks dus, ik kijk wel de laatste week ofzo