Als je naar een school gaat waar ze laptops gebruiken, beter leren typen…
Sorry dat moest even
Verder, tja. Je zal alvast wel wat mensen kennen die er heen gaan en verder gewoon lekker jezelf zijn.
Qua spullen, in de eerste koop je waarschijnlijk gigantisch veel. Ik ga nu naar de vijfde en beperk mezelf tot kaftpapier, schriften en een pak pennen. Misschien ben ik optimistisch genoeg om een agenda en een etui aan te schaffen, maar ik weet nu al dat ik die na een maand niet meer gebruik.
Maak verder gewoon veel plezier, geniet ervan en trek je niets aan van de ouderen. Die irriteren zich ongetwijfeld aan je omdat je in onze ogen echt heel jong bent, maar bij ons op school worden bruggers altijd keurig met rust gelaten. (Wat een liefde)
Of je veel excursies hebt ligt aan je school. Waarschijnlijk heb je hier al informatie over gekregen of krijg je deze binnenkort nog.
In het begin is het misschien allemaal een beetje groot en overweldigend, maar het zal heel erg snel wennen. Voor je het weet is het schooljaar alweer om en over een paar jaar kan je alweer uitkijken naar je studentenleven.