Nieuwe school

Ik ga volgend jaar naar een nieuwe school. Ik ga 3 VMBO-T doen. Ik ben nu al zenuwachtig voor m’n eerste schooldag ._.

Gaat nog iemand naar een nieuwe school? Of voor het eerst naar de middelbare school?
Geef elkaar tips :grin:

Ik ga wel naar een nieuwe school, maar naar een MBO, haha ben wel heel benieuwd naar mijn klas! :stuck_out_tongue:

Ik ga naar een nieuwe school, ja. Ik stap over naar een ander mbo opleiding. Ik ben niet zenuwachtig, ik zie het wel.

Hier een topic over tips voor als je naar de middelbare school gaat: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7750675.

Ik ga ook naar een nieuwe school en ik stik nu al van de zenuwen, maarrr ik denk er gewoon niet meer aan en dan ben ik ook niet meer zenuwachtig. :’)

Ik ga ook naar een nieuwe school, naar 4 vwo! maar ben wel al 17, en ik ken helemaal niemand. Dus ik ben ook wel erg zenuwachtig… :frowning_face:

Ik ga volgend jaar VWO 1 doen (:

Oke klein verhaaltje.
Ik had een geweldig brugklas jaar gehad, wist eindelijk wie mijn goede vriendinnen waren en wie niet. Ik werd niet meer gepest zoals op de basisschool. Helaas moest ik naar een andere school met 2 andere meiden uit mn klas. Daar baalde ik ontzettend van. Ik moest mijn beste vriendin die al sinds groep 1 bij mij in de klas zat achterlaten en nog een meisje, Demi, waarmee ik dat jaar supergoed bevriend was geraakt. Ik kende dr net een jaar &moest dr al weer achterlaten. Ik had wel kunnen huilen (heel eerlijk gezegd heb ik dat af en toe wel een beetje gedaan. ;$) Ik wou absoluut niet naar die nieuwe school. Gelukkig ging ik niet in me eentje, ik was vriendinnen geworden met Caitlin, die al vanaf groep 7 bij me in de klas zat maar waar ik nu pas echt mee omging. En dan was er Linda, waar ik in de eerste best wel eens ruzie had gehad, maar waar ik verder niet echt mee omging. Zij is nu een van mijn beste vriendinnen en met Demi heb ik ook nogsteeds contact. Maargoed, ik kwam op die nieuwe school aan voor het eerst in de nieuwe klas. Ik was toen een beetje emo omdat ik niet gepest wou worden. Ik dacht als ik er ‘‘eng’’ uitzie schrik ik ze wel af. Er waren toen ook andere Emo-meisjes in mijn klas en die werden júist gepest. Ik dacht; dit ben ik niet, hier schiet ik niks mee op en was weer mezelf geworden om het zo maar even te zeggen. Ineens was de klas ontzettend leuk en gezellig, het is de leukste klas die ik ooit heb gehad tot nu toe. Nu ga ik naar de 3e, weer een andere klas en ik blijf nu vanaf het begin maar mezelf.

Dus om een lang verhaal kort te maken; blijf jezelf dan komt het wel goed. (A)

beeeeeeeby don’t worrrry about the thing cuuuzz every littleee thing gonnaaa be alrightttt <3 das me tip!

^ JUUUUIST.

-’
Ja, ik ging dit jaar naar een nieuwe school,
En die ingang was aan de andere kant van de school, dus daar loop je dan in je uppie. Maar de eerste dag glimlachen, dan lijk je extra aardig!
Dat deed ik ook. :stuck_out_tongue:

Ja, ik ga ook naar ‘n nieuwe school :’) Maar dan HBO. En tsja, ben opzich ook wel benieuwd hoe het daaraan toegaat. Maar ik zie het allemaal wel.