nieuwe school

Hee,
ik ga volgend jaar naar een nieuwe school, waar ik nog niemand ken. Ik weet ook niet echt hoe de school er van binnen uitziet, maar kan dus ook niet iemand vragen hoe het eruit ziet enzo omdat ik nog niemand ken. Ik ben echt bang dat ik de 1e schooldag de weg kwijt ga raken, omdat ik er niemand ken en omdat het een hele grote school is. Heeft iemand tips hoe ik dat kan oplossen?

xx

Je kan toch gewoon aan iemand die je niet kent vragen waar het lokaal is? Niks geks aan.
Je bent niet de enige die nieuw is en je zult snel genoeg de weg weten en nieuwe mensen leren kennen. Don’t worry.

Idd, gewoon de weg vragen. Durf je het niet aan een leerling, vraag je het even aan een leerkracht.

Precies wat iedereen hierboven al heeft gezegd. Het is logisch dat je de weg niet weet als je op een compleet nieuwe school zit, en misschien ontmoet je in je eerste les meteen wel een leuke vriend/vriendin die je even alles wil laten zien. Je moet je er niet zo druk om maken, want het komt echt wel goed! :wink:

Ik heb dit vorig jaar ook meegemaakt , ik kende toen ook nog helemaal niemand . Ik heb gewoon de eerste dag de weg gevraagd aan iemand en eigenlijk ging voor de rest alles gewoon vanzelf.