Nieuwe school MBO Koning Willem l College

Halloo,

kan iemand mijn helpen?
ik heb me diploma gehaald en nu ga ik naar een andere school het mbo Verzorgende IG & MZ ga ik studeren. Maar ik moet een laptop gebruiken voor school maar hoe wil ik me laptop mee naar school nemen ik wil een leuke laptop tas waar ook je boeken in kan doen zeg maar maar ik kan geen leuke vinden. Weet iemand waar je leuke laptop tassan kan vinden maar ook niet te duur is? of een leuke stevige tas waar een laptop in kan?

Groetjes Emmily

Je topictitel vermoedt iets heel anders. :wink:

Ik heb laatst een hele leuke laptoptas gekocht bij Invito, uit de sale! Hij was maar 20 euro en hij is van heel mooi turquoise lakleer! Mijn laptop past er ruim in en mijn laptop is al enorm, dus de tas zelf is groot genoeg. :slightly_smiling_face: Ik zou er zelf niet al te veel boeken ingooien als ik jou was, daar kun je nog een andere tas voor meenemen (die je gewoon op je rug kunt doen).

Okee dankjewel. haha ja klopt ik wist niet echt wat ik als titel moest doen:P
ik zal is rond gaan kijken je hebt wel gelijk je kan altijd nog een tas mee nemen voor je boeken
dankje voor je advies :slightly_smiling_face:

Ik heb n laptopsleeve waar ik mijn laptop in doe en een aparte boekentas. Maar dit is meer omdat ik het anders te zwaar had - kluisjes waren op - .