Nieuwe school, help!

ik heb twee jaar op een junior vestiging gezeten, maar nu moeten we naar de hoofd vestiging toe, met allemaal nieuwe mensen, oke ik ken al mensen maar toch, 12 km extra fietsen (het was er al drie) en dan elke xook nog terug, en nieuwe mensen en leraren en veel groter!
ik vind het dood eng, heeft iemand tips?!

Ahw… dat komt echt helemaal goed :slightly_smiling_face: Zeker omdat je al mensen kent en verder zoiets als de brugklas, iedereen is nieuw en iedereen vindt het spannend. Hartstikke leuk toch, een beetje verandering :’)

gewoon jezelf zijn !
die ken je waarschijnlijk al,
maar zo leren mensen je sneller kennen.

komt wel goed joh! je kan toch meefietsen met de mensen die je daar al kent en met ze omgaan? en dan krijg je er later wel nieuwe vrienden bij C=

okee, maar ik moet soieso een kwartier alleen fietsen, maarja. :pensive:
toch bedankt. :slightly_smiling_face:

Toen ik ging studeren moest ik ook naar een nieuwe school toe, maar toen kon ik niemand haha. Maar je kent al wat mensen, dus kan je daar wel mee omgaan en zonodig mee fietsen. Maar wees gewoon aardig, maak een praatje in je klas en zo zul je zien dat het al wel heel makkelijk gaat. Good luck.

uuuup.

Een kwartier alleen fietsen is toch niet lang? Ik ken mensen die een uur alleen moeten fietsen, maar goed.
Het komt echt wel goed! Gewoon een praatje maken met de mensen die je nog niet kent, stel jezelf open. En je kent natuurlijk ook al een aantal mensen. Succes, haha.

ik moet een uur en een kwartier heen fietsten en dan ook nog dat terug, maar een kwartier álleen. snapje?:stuck_out_tongue:

Ik fiets altijd alleen. Vind het verschrikkelijk om met meerdere te fietsen, gatverdamme.

En hier staat wel ergens een artikel over ‘naar de middelbare’ ofzo.

weetjij dan die link?(A)

nee. staat hier gewoon ergens op girlscene