nieuwe schoenen

-

heb je een foto?

Of een kleur misschien?

-

Dit moet in het ‘Mix & Match forum’.

OT: Je kunt niet zomaar zeggen: Ik heb nieuwe schoenen gekocht, wat voor kleren doe ik erbij aan? Plaats op zijn minst een foto of zeg wat voor schoenen het zijn, welke stijl je hebt etc.

‘ik heb geen idee wat voor kleren ik erbij zou MOETEN dragen’ Je moet helemaal niets, wij kunnen hier niet voor je gaan zitten beslissen wat je MOET aandoen.

Daarbij valt het me op dat je achter elk bericht ;$ plaatst, dat vind ik persoonlijk erg irritant.

-

-

WTF? Dit slaat echt helemaal nergens op?

Misschien komt het een beetje bot over, maar zo erg is die reactie van parisandroses ook weer niet hoor? Ben het wel eens met de strekking van het bericht:’)

-

Wat is er slecht aan haar reactie, tjeez. Ze heeft gewoon gelijk, moeten wij ruiken wat voor schoenen ze heeft en hoe ze die moet combineren met de dingen uit haar kast.
Wij zijn geen heksen ofso.

-

+1

Agree.

Licht kleurige spijkerbroek, wit shirt en beige blazer lijkt me wel wat.

Ik vind het niet zulke mooie schoenen, maar ik vind het denk ik het mooiste pm het gewoon met een skinny ofzo te doen. Rokjes lijken me er eerlijk gezegd niet zo mooi bij en jurkjes ook niet.
Boven de broek zou ik denk ik een leuk shirt doen met een blazer ofzo.
Beetje neutraal misschien, maar verder zou ik het niet weten.
Ik ben het overigens wel met parisandroses eens, en ik denk dat ze het niet zo bot bedoeld als dat het op jouw overkomt.

Indeed, basic shirt en skinny

De schoenen zijn al vrij opvallen. Ik vind het hele leuke schoenen trouwens! Al zou ik ze zelf niet durven te kopen :wink:
Ik zou ze dus combineren met een skinny broek en een basic shirtje, in lichte kleuren (lekker zomers)

Wat zijn we weer aardig :’).

Een spijkerbroek met een lichtgekleurd shirtje.

ik snap niet waarom iedereen flipt. er is een heel forum ‘mix and match’. wat is er dan zo gek als iemand vraagt hoe je iets matcht???

Ik zie het probleem niet.

Maar over je schoenen. spijkerbroek inderdaad en volgens mij kan er vanaalles bij…