nieuwe schoenen naar de maan

Ik heb net nieuwe schoenen (Adidas) gekocht en mijn broertje (net 3 jaar) vond ze zo kleurrijk en bedacht om het nog mooier te maken, dus heeft hij zijn stiften gepakt en mijn schoen VERKLOOOT. Net heb ik met een hele fles zeep het geprobeerd schoon te maken, de helft is eraf maar de rest niet, hoe krijg ik het weg!

http://www.omaweetraad.co…briek=vlekken&label=Stift

Ahh,wat zonde !

Ojee . . .

Dankjee.

Hoop dat 't werkt, succes!

ooh :astonished: dat is echt klote!
ik weet het ook niet, ik hoop dat die ene website werkt!

Woow klote, ik weet het ook niet

[s]

• Ik dacht trouwens dat je het over schoenen had die op de maan werden gedragen ofzo xD Vakantie is niet goed voor je intelligentie niveau…[/s]

nagellak remover voor de rubberen randjes, NIET VOOR STOF.
en als het er niet uitgaat, EIS nieuwe schoenen.

hahahaha, ik las de titel ook helemaal verkeerd. ik dacht dat je een artikel had ofzo, waarin stond dat er speciale schoenen voor de maan waren gemaakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

okee, let maar niet op mij. www.omaweetraad.com is indd goeie site, en anders nieuwe schoenen aan je ouders vragen? en volgende x ergens hoog neerzetten ;p

ah wat kut zeg, ik heb geen tip dus up.

Das zeer klote.
Ik weet ook niks.
Ik heb ook een broertje van 3, die heeft dat op mijn frans boeken gedaan >.<

Oeeh that sucks !
Ik hoop voor je dat je het eruit krijgt!

hier heb je niet veel aan maar oke :pensive:

Aah dat is echt zonde. Ik had laatst met onbespote leren schoenen in de regen gelopen. Mijn moeder was er van overtuigd dat de vlekken er wel uit zouden gaan, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik had serieus maar heel even in de regen gelopen, omdat ik van de auto naar het huis moest lopen (lees: de auto stond voor de deur en ik heb gerend). We zijn terug naar de winkel geweest en hebben een spuitbus gehad. Ze zij dat ALLE vlekken er mee uit gingen, dus misschien ook wel vlekken van stiften? Ik zou naar de winkel gaan om te vragen wat zij daar van denken. En als er niets meer aan te doen is, dan heb je in ieder geval wel hippe schoenen. Succes ermee :slightly_smiling_face:.

aaah, dat is klote!
maar ik weet niks wat je ertegen kunt doen, sorry ;$.

Aah, dat is klote inderdaad!
Succes! Ik hoop voor je dat de tips van die website helpen.

In ieder geval nieuwe eisen als het er niet uitgaat inderdaad!
En dan je broertje heel erg op zn donder geven… Maar dat heb je vast al gedaan.

Volgens mij heb je ook een soort inktverwijderaar, misschien helpt dat? Dat is een soort stift… Hebben ze wel bij de boekhandel en bij de bruna enzo.

En wat op die website staat!

Succes ermee!

Nagellakremover voor alles behalve het stof!

En? werkte het?

Ik dacht dat je ze naar de maan gestuurd had xd. Oke flauw. Mja. Gelukt?