Nieuwe Rok

http://www.girlscene.nl/images/library/0b/de/5d/ed/3_da7f124660025c2c6d7c67b1024f74c5c900212e.jpg

Nou dames, hier is mijn nieuwe rok, gekocht bij uitverkoop van de Windtston. Alleen, ik heb geen idee wat ik erbij moet dragen. Hij is bruin en heel zwierig en komt tot mijn knieen . Maar ik wil hem zo dragen dat hij niet al te tuttig overkomt. Wie heeft tips?

Lekker kinderachtig shirt erop (Mickey Mouse, Betty Boob, Grote Smurf, iets in die trant) of een stoere printtop met een effen cardigan, dan een maillot/panty in een kleur die terugkomt in je shirt (en anders kan zwart ook gewoon) en dan stoere laarzen in a) de kleur van je cardigan, b) (een) kleur van je shirt (dan wel zwarte panty/maillot) of c) de kleur van de rok (bruin dus)

Dat zou ik doen :slightly_smiling_face:

Wit shirtje en wat kettingen [zo’n ketting met meerdere kettingen eraan als je begrijpt wat ik bedoel of een ketting met een grote hanger]

een leuke gekleurde panty eronder! en dan gewoon een basic wit shirtje ofzo? en met schoenen, GEEN BALLERINA’S! dat heb ik altijd zo lelijk gevonden onder zo’n rokje :expressionless:
je kan er ook een gekleurde trenchcoat overdoen, en dan open laten hangen, is ook leuk !

Dankje iedereen :grinning: