Hee,
Ik wil graag wat producten van de nieuwe lijn van Essence en Catrice uitproberen en ik vroeg me af of jullie hier wat meningen over de producten willen geven zodat andere mensen er misschien ook iets aan hebben.
xxx
Hee,
Ik wil graag wat producten van de nieuwe lijn van Essence en Catrice uitproberen en ik vroeg me af of jullie hier wat meningen over de producten willen geven zodat andere mensen er misschien ook iets aan hebben.
xxx
Als we iets over een product weten googlen we toch gewoon voor een revieuw?
Oeh, De Gelliner van Catrice!
Eindelijk een budget merk dat gewoon bij de kruidvat tekoop is die een Gelliner heeft.
Ik heb hem vorige week gekocht en hij is echt pikzwart en lekker creamy Als je het net opdoet moet je het wel even laten drogen, anders vlekt het …net boven je ooglid zegmaar, en dan moet je dat weer schoonmaken en dat is weer een heel gedoe @___ @ Hij blijft wel goed zitten, een aanrader dus.
De nieuwe Catrice producten zijn geweldig.
Onder andere de matte foundation en de gel liner.
Ook heb ik gehoord dat de blushes ook aan te raden zijn.
essence vind ik zelf een flut merk.
Offtopic: Ik had ook een gelliner van de lim ed collectie van Catrice, maar spijtig genoeg wordt deze na een tijdje had en moeilijk te gebruiken
Hoop dat het met deze niet is.
Voor de rest heb ik de mintgroene nagellak gekocht die goed is, maar zit ook zo een soort van duo(holografic) in (precies dezelfde als die befaamde van essence) en die ik SLECHT! Echt super slecht en dekt met 4 laagjes nog niet, dus zéker niet kopen.
Ik heb ook een blendpenseel van essence die wel erg goed is.
alleen de brushes van essence zijn goed i zag ook een gelliner bij essence liggen maar dat was gewoon vaseline met een beetje zwarte oogschaduw leeg wel. alsof het neit zou drogen. maar ik zocht al lang naar een gelliner had er eerst een van mac gekocht maar die is bijna op. dus ik ga die vn catrice nemen ! (:
maar ik vind essence maar niks eigenlijk. gezichtsproducten zijn te oranje en de rest is gewoon heel slecht gepigmenteerd. vooral de nagellakjes !! en de oogschaduws enzo. ik vind t gewoon zonde van mn geld. heb er gewoon slechte ervaringen mee :’)
@Hierboven ja ik vind alleen de nailart producten wel goed, maar dat is het.
Iemand ervaring met de nieuwe dagcremes?
ik had hier een topic voor gemaakt (:
maar kennelijk heeft niemand dat door…
Iemand ervaring met die nieuwe poeder en blush?
ik vind de nagel lakjes van essence heel leuk, leuke nieuwe kleurtjes
heb zelf de mintgroen gekocht en ben er heel tevreden mee voor die 1,30 zou ik m niet laten liggen
Ik heb de gellliner van essence in het zwart, ik ben er heel erg tevreden over . Voor al om dat ie langer blijft zitten dan mijn bobbybrown’s gelliner. Ik had de eyeliner even geswatcht en na een aantal keren intensief wassen met zeep en water zat hij nog steeds op me hand, pas toen ik met een olie babis makeup remover er overheen ging was ie helemaal weg .
Ik heb laatst uit de nieuwe collectie 2 lakjes van Catrice en 1 van Essence gekocht. Die van Essence is met heleboeel flakies voor ¤1.79 dacht ik. Die moet je echt gewoon nemen die is zo leuk.
ze zeggen dat als je de een bruine gelliner gebruikt dat je dan een wat natuurlijke look krijgt vooral als je blond bent ook met mascara maar ik ben getint en heb donker tot bijna zwart haar maakt het dan ook uit of ik de bruine of de zwarte gebruikt. Staat die bruine dan ook natuurlijker bij mij?
Catrice en Essence zijn best wel goede merken,maar mijn voorkeur is Catrice.
Ik raad je oogpotloden van essence niet aan.
Wat ik je wel aanraad voor Essence zijn de lipglossjes en oogschaduwen,en de glitterbronzers.
Catrice is wel goed,maar die mascara’s vind ik maar niks.
ik heb de gelliner van catrice gekocht, ik vind hem wel fijn! voor zo’n prijsje vooral . hij is wel een beetje vloeibaar, had hem iets ‘harder’ verwacht maar verder is dit geen probleem met aanbrengen/opdrogen.
de nieuwe catrice producten zijn geweldig, leuke kleurtjes nagellak en de oogschaduw is wel goed.
er is een nieuwe mascara en die heeft iets met zwarte diamant poeder echt een hele fijne mascara, meestal heb ik het niet zo op goedkope mascara maar deze is echt een aanrader. Ben alleen eventjes de naam kwijt!
die holographic oogschaduw van essence is kak (:
De gelliner van essence werkt echt perfect, goede pigment, blijft echt de hele dag zitten en waterproof.
Het is er wel heel moeilijk af te krijgen vind ik.
Ik heb een nude kleurtje van Catrice, dance like a Prima Ballerina. Ik vind hem echt super!