(nieuwe) polyvore contest!

NOTE: guys, volgens mij valt het een beetje stil. heel veel leveren het niet in & ik heb niet echt zin om iedere week een reminder te sturen. heel jammer maar ik stop met het topic

[s]VOLVOLVOLVOLVOLVOLVOL

http://forum.girlscene.nl/forum/contests/polyvore-contest-284800.0.html was het oude topic, maar ik heb een nieuw account omdat ik het wachtwoord was vergeten & ik zag dat er toch wel interesse was dus maakte ik even een nieuw topic.

Hoe werkt het:

• Ik verzin bijv. iedere week (we kunnen wel overleggen over de deadline) een nieuwe opdracht
  • Die kan jij maken met Polyvore (link: http://www.polyvore.com/cgi/app)
  • Als je klaar bent, sla je hem op
  • Je kunt hem uploaden via tinypic
  • Zodra die gedownload is krijg je een heleboel linkjes in beeld, kopieër hieruit de tweede
  • Plak die in de post & hij staat op Girlscene!

Puntentelling:

• Er mogen 10 mensen meedoen
  • Iedere opdracht komt er een top 4.
    nummer 1 krijgt 4 punten, nummer 2 krijgt 3 punten etc.
  • De personen die niet in die top 5 zitten krijgen 0 punten
  • De persoon met de meeste punten wint uiteindelijk

Deelnemers:

• Marshmallows_x: 4
  • Jeleysa: 2
  • Cavallo
  • Flèche : 2
  • Muis de Eerste
  • vivalavita: 3
  • JustAnoniempje2000: 3
  • unicornsnfashion
  • nuggets: 7

Opdracht 1: je gaat winkelen voor een outfit voor een festival, het word een warm dagje & je verwacht er tot laat te blijven
Budget: 80 euro
Deadline: 10 maart

Opdracht 2: je gaat samen met je vrienden een dagje zwemmen bij een vriendin thuis & je crush komt ook, in de avond blijven jullie daar bbq’en.
Budget: 100 euro (134,84 dollar & 83,66 pond)
Deadline: 24 maart
Opmerking: vergeet je bikini niet!

Opdracht 3: je poging om je crush te imponeren is gelukt! hij heeft gevraagd of je met hem een dagje wilt skateboarden & jij hebt natuurlijk ja gezegd. zorg dus dan de goed in je kleren kan bewegen maar er nog steeds leuk uitziet.
Budget: 250 euro (344,35 dollar & 208,85 pond)
Deadline: 31 maart
Opmerking: het budget is zo hoog omdat ik het leuk zou vinden als er een skateboard/pennyboard/longboard (maakt niet zo veel uit als het maar iets in die richting is) bij zit.

succes guys!

[/s]

volgens mij is er net een nieuwe aangemaakt

http://forum.girlscene.nl/forum/contests/polyvore-wedstrijd2-295264.0.html

huh’ ja ik heb toen straks net een nieuwe aangemaakt

Ik vind deze wel overzichtelijker qua beginpost… tbh

ja klopt deze beginpost is wel beter maar t is wel een beetje raar :stuck_out_tongue:

ja sorry daarvoor

Ik heb mijn topic aangepast
Ik dacht misschien dat we ze allebei kunnen gebruiken dan kunnen er meerdere personen deelnemen

ik denk dat het misschien handig is om 1 van de 2 te sluiten, niet heel nuttig om er 2 te hebben aangezien er ook geen overload aan deelnemers is

janoke is goed welke sluit je ?

dit is gewoon die nieuwe, die andere kan wel gesloten worden? ik weet niet wie die andere heeft aangemaakt maar wilt iemand hiermee meedoen?

ik heb de andere gemaakt ^
mij maakt het niet uit

als de mijne gesloten word doe ik hier wel mee mee

Ik doe mee!

leuk je staat er bij!

I join (:

upje!

Wanneer zet je de opdracht erop?

als er miniaal 6 mensen zijn, anders zet ik hem erop & wilt uiteindelijk helemaal niemand mee doen

Ik doe graag mee!

gezellig!