Nieuwe phone. - hulp gezocht :)

Hallo meiden

Ik hoop dat jullie me willen/kunnen helpen, want ik heb een paar vraagjes.

Ik wil een nieuwe telefoon, waarop ik kan internetten.
Mijn vragen:

1. Als ik internet op mn telefoon heb, wat is handiger: zijn gewone toetsen handig, of kan ik beter touchscreen doen dan?
  2. Op welke sites kan ik het beste zoeken?
  3. Weten jullie een goeie telefoon, niet te duur? (max 100euro)

Alvast bedankt als je uberhaupt heb gekeken of antwoord wil geven!

Liefs!

1. Ik vind qwerty toetsenbord het fijnste om langere zinnen ofzo te typen!
  2. gewoon telefoon winkels sites?
  3. Als je gewoon een prepaid telefoon wil, denk ik niet dat je er 1 vind van 100 euro(als je tenminste wifi wilt).
    De nokia C3 is fijn, die is volgens mij op internet 128 euro!

ik heb zo’n ben abonnement, dus ik hoef geen prepaid, maar simlockvrij
en met vraag 2 bedoel ik welke sites het betrouwbaarst en goedkoopst zijn.

Bedankt voor je reactie verder :slightly_smiling_face:

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. En ik twijfel zelf ook nog erg tussen qwerty of touch. Maar als ik een touch neem, neem ik waarschijnlijk de samsung galaxy apollo (119,- BCC). Want ik heb daar wel goede dingen over gelezen. Volgens mij is die bijna het zelfde als de samsung galaxy S maar dan kleiner? (er zullen vast nog wel wat dingen verschillen, maarn iet veel?).

Ik heb nu sinds een paar maanden touch (HTC Wildfire), maar ik kan er niet goed mee omgaan met smsen, het reageert heel langzaam en ik vind toetsen veeeel makkelijker eigenlijk ;(

ik ben dus druk aan het zoeken en ik kom erachter dat prepaid telefoons goedkoper zijn dan losse toestellen. Maar prepaid telefoons zijn niet simlock vrij.
Nu heb ik een abonnement bij Ben, dat hoort bij T-Mobile. Dus als ik een prepaid telefoon van T-Mobile koopt, zou ik dan mn simkaart van Ben daarin doen??

Heeft iemand hier ervaring mee?

volgensmij kan je dan gratis een simlock code aanvragen, bij tmobile of waar je telefoon dan vandaan komt, om je mobiel simlock vrij te maken.

@MissCrete

als dat zo is zou dat echt handig zijn! want prepaid telefoons zijn echt veel goedkoper… het kan echt 50 euro schelen ofzo

ik ga sowieso maandag bellen, maar ondertussen zijn meer reacties erg welkom!

op sites enzo zou ik kijken op prijsvergelijk.nl ofzo.
dat doe ik altijd (:

en als je wilt internetten is het wel fijner als je zo’n grote(re) smartphone hebt, de HTC desire ofzo, dan kan je er ook heel fijn films op kijken.

How about: de Samsung S3370

http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2010/05/12/gt_s3370okaxeb/GT-S3370_dimension.jpg

*Full touchscreen
*Snel internet (3G)
*1.3 Mp digitale camera
*Direct toegang tot sociale netwerken
*MP3 speler en FM radio

iemand ervaring mee?

Ik heb de LG wg300, simlockvrij voor 110 euro!
Volgens mij kan dat niet, want ik heb Blyk en dat hoort bij vodafone, maar ik kon geen vodafone telefoon kopen

1. Als ik internet op mn telefoon heb, wat is handiger: zijn gewone toetsen handig, of kan ik beter touchscreen doen dan?
Ik vind zelf een touchscreen handiger. Een vriendin van mij heeft een blackberry, en dan moet je helemaal met zo’n pijlte ergens naartoe gaan. Met touchscreen kan je er gewoon gelijk op klikken, dus dat gaat veel sneller. Maar het ligt er ook aan wat je zelf makkelijker vindt.
2. Op welke sites kan ik het beste zoeken?
Ik zou het niet weten, met google kom je een heel eind.
3. Weten jullie een goeie telefoon, niet te duur? (max 100euro)
Misschien kan je voor een HTC kijken? Heb zelf een HTC desire, die is wel wat duurder dan 100 euro. Maar er zullen vast wel goedkopere zijn. Neem in ieder geval geen LG :wink:

@tehechodemenos

Bedankt voor je aanbod, maar nee dankje

maar hoezo kon je geen vodafone telefoon kopen? bedoel je dat je simkaart niet werkte??

bij T-Mobile zijn wel alle telefoons simlock vrij … was laatst daar in de winkel en toen zeiden ze dat bij T-Mobile ze allemaal simlock vrij zijn …

@daniqu419

super goed! als dat zo is zou dat heel fijn zijn.! thx

Ik heb zelf een blackberry en daar kun je echt fijn mee internetten. Maar die zijn wel wat duurder dan 100 euro. Ik vind iig een toetsenbord fijner dan touchscreen, en verder net zoals hier al gezegt is neem geen LG! Maar samsung of nokia zijn volgens mij ook heel fijn

Touchscreen vind ik zo niet handig als er geen lock op zit.