Ligt het aan mij of worden er meer mensen helemaal gek van de nieuwe nike reclame op gs?
Bij elke pagina die ik open komt eerst die reclame in beeld…
adblocker
maar op je mobiel is het inderdaad kut, net zoals die if i stay reclame
Kijk helaas nu op m’n ipad… Vreselijk irritant!
Stront irritant dit.
Op de ipad bij elke pagina die je aanklikt, komt hij weer.
Ja inderdaad, snap dat ze reclame moeten op de site. Maar dit is zo vervelend dat ik de reclame niet eens meer bekijk… Ben steeds op het kruisje aan het wachten
Op mn laptop heb ik adblocker inderdaad. Anders word je gek van al die reclame’s en kijk ik niet eens meer op gs. Dat deed ik eerst al niet meer. Maar op mn telefoon nu ook niet meer
Ik word hier zooooooo agressief van. Kan echt niks meer doen op het forum via m’n telefoon…
Heb m’n laptop maar gepakt… wat een irritante reclame . zonde, zo krijg je steeds minder zin om op gs te kijken
Adblock en ik zijn erg blij met elkaar. Maar het is zo vervelend op m’n telefoon… In combinatie met de banner of ik cookies accepteer, krijg je ze niet weg en is Girlscene dus niet te bekijken.
Ik word na elke post naar de hoofdpagina teruggestuurd dus bij mij komt hij ook gewoon tussendoor.
Ook als ik gewoon een post typ.
Dit valt gewoon onder spam.
Nike heeft een waarschuwing nodig.
Of nog beter een permanente ban.
Ik snap dat hieraan verdiend wordt maar dit is niet leuk meer.
Kunnen er geen afspraken door gs gemaakt worden hoe er wordt geadverteerd want dit is gewoon schijt irri en kan begrijpen dat er zelfs mensen weg lopen omdat het niet te doen is.
Lijkt me ook niet echt een handige manier om te adverteren… Als die reclame zo vervelend is heb ik al helemaal geen zin meer om erop te klikken.
Wat irritant dit, zit op de ipad en na elke pagina weer die reclame. Hoop dat het snel opgelost wordt!
Stront irritant via de ipad. Laat ze het maar snel weghalen.
Dit. Jemig, kom op, zeg. Wat is dit nou? Heb dit al 3x overnieuw moeten typen. Pfft, fucking irritant.
Vreselijk irritant, ik kan niet eens normaal op Girlscene op mijn telefoon, omdat die nikereclame iedere keer oppupt wanneer ik naar een nieuwe pagina ga. Ik snap dat ze reclame nodig hebben, maar dit is het gewoon echt in je gezicht gooien en dat vind ik behoorlijk onbeleefd. Zijn net die mensen op straat die half een krant in je smoel gooien omdat ze die willen verkopen.