Nieuwe mobiel

Ik wil graag een nieuwe mobiel want mn oude valt de hele tijd uit. weten jullie een leuke/goede mobiel ?

• van rond 100 euro of goedkoper
  • liefst met touchscreen
  • goede camera
  • die graag langer dan een jaar meegaat

Hmm, wilde je de Sony Ericsson Xperia X10 mini pro aanraden, die heb ik zelf, maar die is rond de 130.

Een beetje een redelijke telefoon kost tegenwoordig wel wat meer dan 80 euro… Al helemaal als je er eentje wilt die aan jouw eisen voldoet.

@Yisha jaa dat weet ik :frowning_face: alleen ik heb echt niet meer geld te besteden :frowning_face:

Samsung galaxy mini? :slightly_smiling_face:

miss een goede tweedehands telefoon? sommige mensen nemen een nieuwe telefoon bij hun abonoment maar verkopen hem dan weer

miss een goede tweedehands telefoon? sommige mensen nemen een nieuwe telefoon bij hun abonoment maar verkopen hem dan weer

Samsung Galaxy Mini/Gio/Ace?
Die zijn niet zo duur geloof ik, al zou ik zelf persoonlijk VEEL liever wat meer geld uitgeven aan een echt goede telefoon dan redelijk wat geld aan zo’n half ding.

• Samsung Galaxy Gio (iets duurder)
  • Samsung Galaxy Y
  • Samsung Galaxy TXT (met touch en qwerty)

De eerste en de laatste heb ik (gehad), zij beide hele fijne telefoons.

doorsparen voor een galaxy Y?

Je moet altijd opletten met een tweedehands telefoons kopen, want heel vaak zijn deze gestolen. Het beste kan je er dan 1 kopen met een bonnetje.

ik heb ook een samsung galaxy y!=), & hij bevalt me goed. hij kan hetzelfde als de samsng galaxy s2 enzo, alleen geen DRAW SOMETHING

k heb de gio . ook fijne telefoon. maar ik betaalde er 125 voor. maar nou is hij volgens mij al iets goedkoper.

Dankje allemaal :grinning: ik neem waarschijnlijk de samsung galaxy Gio of Y (alleen een leraar bij ons heeft de gio ook :frowning_face: )