nieuwe mobiel

heey, ik ga een nieuwe mobiel kopen bij de belcompany maar heb er niet echt veel verstand van ofz. weet iemand een leuke/goede mobiel.
het liefst onder de 100 euro, touch, camera, bluetouth etc.
ik moet er goed op kunnen smsen en bellen en ook wel muziek kunnen luisteren.
internet is niet echt nodig.
dankje,
x

waarop per se belcompany
waarom niet ook:
kpn
vodafone
thephonehouse
telefoonkopen.nl < zijn ok winkels van
telfort

zijn ook allemaal winkels van hoor.
maarja. kijk eens op internet rond.

omdat ik daar een kortingsbon van heb twv 30 euro :stuck_out_tongue:

De iPhone 4 is de beste mobiel. Of je doet een Blackberry bold/curve (:

haha, voor 100 euro zeker, anders had ik die allang xd
die zijn zooo chill xd

Ik denk dat je bij google verder komt. Hier gaan we toch maar telefoons noemen, en dan heb je nog geen idee welke je wilt nemen.

nokia c3!

al is die 140 euro ongeveer.

Samsung Wave 525 S5250.
Is touchscreen, heeft 3.2 megapixel camera, wi-fi en bluetooth, heb hem zelf voor 115 euro gekocht.

samsung star voldoet aan al je eisen.

^ja ik wou net zeggen… Ik heb die zelf ook gekocht t(tijd terug) Toen was ie 100 Euro…
Prima telefoon, Redelijk goede camera, touchscreen werkt heel prettig en na even oefenen enz weet ik zeker dat je een snele typer word:D
Als je meer informatie over die telefoon wil hebben… Laat het me maar weten dan vertel ik je het allemaal wel:)
Groetjes van een SamsungStar (ex) gebruiker. (heb nu nokia e71-Wil een iphone 4, vandaar dat ik heb niet echt meer gebruik)
xx

ik heb zelf de lg pop. bevalt goed en voldoet aan al je eisen! ik had hem gekocht bij the phone house en daar was ie 70 euro ofzo? maar bij andere winkels is het meestal duurder, boven 100 euro. moet je zelf maar even kijken ;p