Nieuwe mobiel. HELP

Ik heb nu 3 jaar de Samsung Galaxy S I9000 en ik wil een nieuwe.
Maar ik weet echt niet welke nemen, ik dacht aan een blackberry maar dan weet ik weer niet welke kiezen. Mijn broer heeft de blackberry bold 9900 en is nice maar kost dan weer zoveel. ik wil echt niet meer dan 300 euro uitgeven.

Ik wil niet weer een volledige touch. Dat staat vast. En dus ook niet meer dan 300 euro.
Hmm. Ik zit steeds met blackberry in m’n hoofd. Je hebt er ook met toetsenbord én touch dat vind ik écht super, maar dan nog; welke?

Iemand die een leuke gsm weet? hoeft niet een blackberry te zijn maar… hmm, ik ben ff radeloos.

Er is een algemeen mobieltjes topic geloof ik, misschien kan je daar iets vinden?

Hierzo
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-mobieltjes-topic-163290.0.html

Ik heb al gekeken, maar :confused: toch bedankt…

Ik heb zelf al een jaar de iphone 4s en ben er erg blij mee :slightly_smiling_face:

Wat vond je er dan niet goed aan?

Upje :flushed:

Tbh Blackberry’s zuigen. Mijn mening overigens.
Ik heb de Touch gehad, en de 8520.

Je kan toch eerst op je gemak rondkijken in een telefoonwinkel? Reviews lezen op internet over een bepaalde telefoon die je op het oog hebt?

Ik heb een Samsung Gio gehad, die was wel fijn (helaas is 'ie door eigen toe doen overleden)

Ik heb nu zo’n 4 maanden de Blackberry Torch 9800 (touch en toetsenbord). Ik vind het fijn mobiel, 2 keer een vastloper gehad verder geen problemen mee gehad :slightly_smiling_face:

OMG MENSEN DIE EEN SAMSUNG MOBIEL HEBBEN!!!;
Als je in de Google Play store bijvoorbeeld Vine wilt gaan downloaden staan er allemaal gekke voorwaarden!!!
Er staat dat ze op elk moment fotos en videos en geluidsopnames van je kunnen maken!
Op elk moment dus!
Hoe creepy is dit? Ga zelf maar eens een app downloaden in de google play store en als je op downloaden klikt staan er echt iets van 8 voorwaarden en daar staat dit bij! HELP AUB