Nieuwe mensen ontmoeten

Heeii,

Ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit aan moet pakken. OP school ken ik iedereen al en een sport doe ik niet. Kunnen jullie me helpen ?

Sorry als dit topic al bestaat maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en niets gevonden.

Up voor jou (:

Als je iedereen op school al kent, dan kun je toch beter een sport beoefenen, zodat je nieuwe mensen kan leren kennen? Iets wat je in een groep kan doen, bijv. van dat soort fitness wat je in een zaal doet (maar dan met jongeren ofzo, niet met van die oudjes haha)
Of een cursus doen, ergens, wat bij jou interesses past.

Haha, geweldig! Een vriendin van mij en ik hebben seriues de hele tijd in de zomervakantie hierover tegen elkaar lopen zeiken.

Volgens mij kwamen we tot de conclusie dat we op een (nieuwe) sport moesten gaan, ook al kunnen we echt niks van sport, dat we vaker uit moesten gaan, en dat we vaker nochalante gesprekjes met mensen moesten beginnen.

Ik ga dit topic sowieso volgen! :slightly_smiling_face:

Ga je nooit uit?
Daar zijn genoeg mensen om te ontmoeten ;]

Nou, ga je uit? Tijdens het uitgaan kom je veel nieuwe mensen tegen.
euh…Vrienden van vrienden?
Maar je moet je zelf afvragen waarom je nieuwe mensen wilt ontmoeten. Sterker nog, deel het eventjes met ons :slightly_smiling_face:

Uitgaan! Of zoek een baantje, daar heb ik veel goede vrienden aan over gehouden :grinning:

jaah gewoon meer uitgaan en dan zomaar even staan kletsen met een vreemde of vrienden van je vrienden leren kennen, meer buiten activiteiten doen waar je met meer mensen in contact komt

Ik ben 14 dus echt uitgaan doe ik (nog) niet, maar wel bedankt!

Waarom wil je vrienden maken?

Oja en de reden waarom: ik vind het leuk / interessant om nieuwe mensen te ontmoeten, en op school zitten niet veel leuke mensen en veel vrienden heb ik niet en als ze dan niet kunnen afspreken dan ben k altijd alleen en daar heb ik geen zin meer in, maar echt buitenschoolse activiteiten doe ik niet.

Ooh, is er ook een wijkgebouw ofzo in je buurt? Waar ze activiteiten voor jongeren regelen? Misschien is dat ook iets.

op een sport gaan dus :stuck_out_tongue:

ik zit met hetzelfde probleem, en ik doe een sport (heb daar nieuwe mensen leren kennen maar dat zijn niet echt mijn types :’)), heb werk (maar die ken ik nu ook al 1,5 jaar) en ga soms wel uit, waar ik ook wel eens mensen ontmoet maar daar ontstaan geen vriendschappen uit.

Ja ik wil dat ook al, maar ik wil ook vaker uitgaan, maar mijn vriendinnen willen altijd ‘terrasjes pikken’ weet je wel, haha dan gaan we gewoon naar de stad en daar op t terras zitten, dat is echt wel gezellig, maar ik wil dan naar binnen! En met jongens praten enzo, ik ken ook echt nauwelijks leuke jongens, echt jammer! Dus mijn nieuwe voornemen wordt; HEEL VEEL NIEUWE MENSEN ONTMOETEN (:

ik wil ook nieuwe mensen leren kennen, maar waar vind je coole mensen die echt bij je passen en met wie je graag vaker wilt zijn…