Nieuwe mensen ontmoeten

Hey meiden!

Soms denk ik wel eens na, wie nou echt mijn vriendinnen zijn. Er is bijna niemand die echt naar me vraagt hoe het gaat, en die voorstelt om wat leuks te doen? Ik heb het altijd best wel lastig gevonden om nieuwe mensen te leren kennen, omdat ik me gelijk ga afvragen wat diegene van mij vind, en ik dus al conclusies trek. In het verleden heb ik ook vaak moeite gehad met het maken van vriendinnen door onzekerheid. Ik ben bijna klaar met mijn opleiding, en het bedrijf waar ik ga werken heeft niet veel leeftijdsgenoten.

Hoe leren jullie nieuwe mensen kennen? Uitgaan doe ik niet, ik vind het niet erg leuk, en heb ook geen maatje gevonden met wie ik het wel leuk heb. Verder houd ik van leuke spelletjes doen, en bijvoorbeeld een film kijken bij iemand ofzo.
Ik vind het erg lastig omdat ik graag nieuwe mensen wil ontmoeten, maar tegelijkertijd ook een beetje bang ben…
Ik zit al op een sport, en heb hier ook niet veel leeftijdsgenoten.

Graag noten, of hieronder plaatsen! :slightly_smiling_face:

Toch echt studie(vereniging), ook sport.

Zijn de mensen van het bedrijf en de sportclub heel veel ouder dan jij? Ik weet natuurlijk niet hoe groot het leeftijdsverschil is maar dat het geen leeftijdsgenoten zijn wil niet gelijk zeggen dat het niet de moeite waard is. :slightly_smiling_face: Ikzelf heb eigenlijk alleen vrienden die ouder dan mij zijn. Een vriendin van mij is 12 jaar ouder dan dat ik ben maar we kunnen het prima met elkaar vinden.
Heb je een bepaalde hobby? Misschien is daar wel een clubje/vereniging voor en kan je je daar bij voegen. Zoals Juno al zei, een studievereniging is ook een optie!

Succes x