Nieuwe mensen ontmoeten?

Hoi iedereen,
Ik voel me de laatste tijd een beetje rot, dit komt doordat ik heel graag nieuwe mensen wil ontmoeten, maar ik niet echt de gelegenheid krijg hiervoor. Ik ben een best sociaal persoon en maak snel vrienden, maar al mijn vriendinnen ken ik van school. Ik doe niet aan een gezamenlijke sport en heb niet echt hobbies waar een vereniging bij kan horen. Als sport hardloop en doe ik een workout namelijk en mijn hobbies zijn shufflen, tekenen, zwemmen (recreatief, dus geen wedstijden ofzo) en bezig zijn met mode en diys. Op vakantie ontmoet ik nooit nieuwe mensen want ik ga altijd mee met mijn ouders in een huisje in een park waar alleen kleine kinderen of oude mensen zijn. Ik heb het idee dat iedereen in mijn omgeving steeds meer nieuwe mensen leert kennen en dat ik een beetje achterblijf. Mijn vraag is dus: hebben jullie ditzelfde probleem (gehad) en/of weten jullie andere manieren om nieuwe mensen (zowel meisjes als jongens) te ontmoeten?

(Ik ben 15 jaar)

Misschien is een bijbaantje zoeken een idee? Ik was op mijn 15e begonnen met werken in de supermarkt en ik heb daar echt goede vrienden gemaakt, waar ik nu 4 jaar later nog steeds mee bevriend ben!

Heb hetzelfde, geen werk omdat ik lichamelijk niet lekker in me vel zit om het nog zacht uit te drukken en degene die je hier kan leren kennen kijken je arrogant aan in de zin van: zo he, jij was een dochter van die en die en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Terwijl ik helemaal niet op mijn ouders (rip) lijk ofz qua doen of levenstijl.
Woon nu al 3 jaar samen met me vriend maar het idee van nieuwe mensen leren kennen is hier gewoon niet van toepassing.
We dachten al om te verhuizen maar we zien t niet zitten om wéér zoveel werk te hebben aan een huis wat we nu al hadden + dat we in januari een kleintje krijgen lukt het allemaal al niet meer.
En de reden dat ik geen nieuwe mensen hier leer kennen is óók omdat hier veel streng gelovige wonen, en daar heb ik gewoon echt niks mee.
Ik zoek echt in de zin van een beetje lol mee kan maken, van veel humor houdt en snachts om 4 uur nog een pizza lust en in ook graag in de feeststemming is.
(Gewoon echt plezier maken, wat je bij andere wel vaak ziet)

Ik heb echt precies hetzelfde, op school en ook daarbuiten ken ik echt wel veel leuke mensen waar ik vrienden mee ben, maar idk lijkt me wel leuk om weer echt nieuwe mensen te leren kennen haha.
Ben trouwens ook 15, dus dit kon mijn verhaal zijn:’))

Toevallig heb ik morgen een sollicitatiegesprek! Ik had hier inderdaad ook al aan gedacht, dus hopen dat ik wordt aangenomen en dat er leuke mensen werken :slightly_smiling_face: Maar thanks voor de tip!

Ja i feel you, ik weet niet of je hier wat aan hebt maar er bestaan wel groepslessen speciaal voor (aanstaande) moeders, zoals ouder-babyzwemmen of speciale yoga. Weet niet of je hier wel voor open staat natuurlijk en of het in jouw omgeving ook is, maar ik dacht ik zeg het maar

Haha ben blij dat ik niet de enige ben :wink:, mag ik vragen hoe je die vrienden buiten school hebt ontmoet?

Upje!
Ik zit niet meer op school.
Hoe ontmoeten jullie nieuwe mensen? Zijn er niet een soort individuele groepsactiviteiten ofzo waar je leeftijdsgenoten kan leren kennen?
Ughhhh

Vervelend!!

Je kan teamsport doen, en met uitgaan (als je dat doet) ontmoet je vaak ook nieuwe mensen