nieuwe mascara

lieverds

ik ga zaterdag naar turkije, en koop dan meestal op schiphol meteen een nieuwe mascara. Ik heb nu al 2 keer achter elkaar de diorshow blackout gekocht en ik ben er erg tevreden over. Nu vroeg ik me af of jullie nog andere aanraders hadden want ik wil toch wel weer eens wat nieuws proberen. Iemand ervaring met die van helena rubinstein?

kus

Chanel Exceptionnel! Vind hem echt super :slightly_smiling_face:

Jaa, dat ben ik met je eens!

Clinique heeft ook een goede, ik ben even de naam kwijt. Aan de ene kant een borsteltje, aan de andere kant een kammetje, is echt heel fijn.

idd ik oook ! :grinning:

Lancome L’extreme had ik altijd
nu heb ik ook Diorshow Blackout

Maybelline lash stiletto. Ik hoor echt super goede verhalen over die van Chanel, maar hoe duur is die en hoe lang doe je er ongeveer mee als je hem iedere dag gebruikt?

hoe was die van lancome dan vergeleken met de blackout? :angel:

Ik vind the Colossal van Maybelline wel fijn :ok_woman:

op schiphol heb ik iets van 22 euro betaald voor die van Dior, en ik gebruik hem elke dag. Heb hem nu al behoorlijk lang, 4 maanden dus je merkt wel echt dat de kwaliteit afneemt maar hij doet het eigenlijk gewoon nog goed! Vind het zonde om elke maand een nieuwe te kopen!

upje voor mezelf :kissing:

Chanel Exceptionnel

GE-WEL-DIG!

Diorshow Iconic Extreme! En Clinique High Impact Curling mascara:P Allebei superfijn alleen bij die van Clinique moet je niet teveel opdoen anders krijg je klontjes. (het is een gebogen borsteltje)

hoe duur is die? en waar te koop? (:

ik gebruik altijd die knaloranje van essence, goedkoop en fijn. (:

ik denk dat ik die van chanel ga proberen! kan niet wachten :grinning:

ik heb nu Lancome met trilfunctie bijna toe aan een nieuwe misschien toch maar chanel proberen!

ik gebruik er een van GOSH & die van Lancôme over elkaar.
geeft erg mooi effect.

met trilfunctie?!? huuuuh, daar heb ik nog nooit van gehoord! waarvoor is dat dan?

dan hoef je niet met je mascara te gaan zigzaggen, dat doet die mascara dan al voor je.
ik had hem laatst in mn school tas, en toen vond die jongen naast mij bij NL hem, en toen vroeg hij wat ik met dat ding deed :’)

hahaha. maar dat lijkt me best handig, of is zelf zigzaggen handiger :stuck_out_tongue:

werkt dat ook echt goed?
ik denk als ik dat ga proberen dat ik overal zwarte vlekken mascara rond m’n ogen heb zitten hahaha