Nieuwe manier om je haar te 'verven' (voor mensen met donker haar)

Hallo lieve mensen,
Ten eerste: vandaag is het Pasen, dus fijne Pasen iedereen.
Ten tweede: En omdat ik vandaag vrij heb ging ik uit verveling een kijkje nemen bij beauty bloggers. Dus ik had op de site www.beautygloss.nl iets gelezen over kokos henna haarverf. Dit is voor mensen met donker haar, en die grijze haartjes beginnen te krijgen, misschien dat je geen haarverf meer wilt gebruiken nadat je alles op dit hebt gelezen: http://www.beautygloss.nl/2013/03/22/kokos-henna-haarverf-combinatie/
Het proberen waard, want zoals iedereen weet kan verf je haar beschadigen, en dit dus niet. Dus voor de mensen met een beetje grijs-achtig haar, willen jullie alstublieft een kijkje nemen? Er staan foto’s bij en er staat ook op het einde dat het je haar NIET kan beschadigen. Als ik naar de foto’s kijk heeft het inderdaad veel geholpen, ik hoop dat ik jullie zo heb kunnen helpen.
Groetjes.

Oh trouwens nog vergeten erbij te zeggen: ik weet niet hoelang het op je haar blijft. Ik zal het mailen voor jullie. Maar waarschijnlijk blijft het na een paar keer wassen, net als bij verven. (ik heb ook een dip dye, en ik krijg uitgroei na een paar keer wassen).

Dat is Henna. Henna is sws heel goed voor je haar. Maar ze gebruikt kokosvet erbij om haar haar nog mooier te doen maken. Henna moet je laten uitgroeien. Het is permanente verf eigenlijk/